زیرساخت هیچ مشکلی ندارد
18/02/1396 - 19:59
وزارت ارتباطات: کاربران برای قطعی اینترنت با اپراتور خود تماس بگیرند
در چند روز گذشته اختلال‌هایی در سرویس‌دهی برخی اپراتورهای اینترنت ایجاد شده و تعداد زیادی از مشترکان آن‌ها از اینترنت محروم شدند. وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات طی اطلاعیه‌ای بیان کرده زیرساخت هیچ‌گونه مشکلی ندارد.

1606683296_1_0.gif

وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در این اطلاعیه اعلام کرد که بروز برخی اشکالات در اینترنت به خدمات‌رسانی اپراتورها بر می‌گردد و کاربران در صورت بروز مشکل با اپراتور خود تماس بگیرند.

مطلب پیشنهادی

هزینه اتصال فیبرنوری به منازل اعلام شد
برقراری سرویس ظرف ۴۸ ساعت

براساس اعلام این وزارتخانه، «قطعی در اینترنت مربوط به زیرساخت‌ها نیست؛ هیچ مشکلی در زیر‌ساخت‌های اینترنت رخ نداده و اشکال احتمالی، مربوط به اپراتورها است. زیرساخت‌های اینترنت کشور در حالت عادی قرار داشته و سرعت آن نیز مطلوب است. بروز برخی اشکال‌ها در اینترنت به خدمات‌رسانی اپراتورها برمی‌گردد و کاربران در صورت بروز اشکال با اپراتوری که از آن اینترنت دریافت کرده‌اند تماس بگیرند.»

در همین حال وزارت ارتباطات از به‌روزرسانی شبکه اپراتور همراه اول در روز گذشته خبر داده که ارتباطات اینترنتی بیش از ۴۰۰ هزار مشترک را با مشکل مواجه کرده است.

این وزارتخانه به نقل از سعیدعسکری مدیر کل ارتباطات شر کت ارتباطات سیار اعلام کرد: «روز گذشته، اینترنت همراه اول نیازمند به‌روزرسانی بود که بر اثر آن اینترنت نزدیک به چهارصد هزار مشترک این اپراتور از حالت عادی خارج شد. پس از به‌روزرسانی اینترنت همراه اول مشترکان نیز باید اقدام به خاموش و روشن کردن گوشی های خود می‌کردند تا مشکل برطرف شود.»

از سوی همراه اول به این از مشترکان پیامک ارسال شده که پس از ارسال پیامک تعداد زیادی اقدام به خاموش و روشن کردن گوشی خود کرده و مشکلشان برطرف شد.

 

ایسوس

نظر شما چیست؟