ایرانسل ارائه می‌کند:
از آغاز فروش مودم‌های 4.5G تا اجرای طرح بیمه حوادث سفرهای نوروزی
به مناسبت نزدیک شدن به نوروز 96، شرکت ایرانسل اجرای دو طرح خود را آغاز کرد. مودم‌های 4.5G با قابلیت پشتیبانی از هر دو باند 2.4 و 5 گیگاهرتز یکی از طرح‌هایی است که ایرانسل فروش آن را آغاز کرده است. اما در جشنواره بیمه ایران و ایرانسل، تمامی مشترکان این اپراتور می‌توانند از پوشش بیمه‌ای حوادث بهره‌مند شوند.

1606683296_1_0.gif

مودم CA60 نخستین مودم در ایران با قابلیت پشتیبانی از نسل 4.5 اینترنت همراه است. این مودم با پشتیبانی از فناوری Cat6 CA و ظرفیت قدرتمند وای‌فای 802.11ac، امکان اتصال همزمان 32 نفر به مودم را فراهم می‌کند. این مودم از سرعت دانلود تا 300 مگابیت بر ثانیه و آپلود 50 مگابیت بر ثانیه پشتیبانی می‌کند و از قابلیت Dual SSID برخوردار است. همچنین امکان تنظیم آسان آن از طریق اپلیکیشن موبایلی نیز در اختیار کاربران قرار گرفته است. متقاضیان می‌توانند با مراجعه به فروشگاه اینترنتی ایرانسل و یا مراجعه حضوری به فروشگاه‌ها و مراکز خدمات ایرانسل در سراسر کشور مودم CA60 را تهیه کنند.

اما در جشنواره نوروزی بیمه ایران و ایرانسل که از روز 15 اسفند 95 آغاز شده و تا 7 فروردین 96 ادامه دارد، تمامی مشترکان اعتباری و دائمی ایرانسل می‌توانند از پوشش بیمه‌ای بیمه‌نامه حوادث چهارشنبه‌سوری (فوت و نقص عضو)، بیمه‌نامه حوادث سفر نوروزی (فوت و نقص عضو) و بیمه‌نامه آتش‌سوزی منازل مسکونی (اسکلت ساختمان یا وسایل خانه)، هر یک تا سقف 10 میلیون تومان بهره‌مند شوند. مدت زمان پوشش این بیمه‌نامه‌ها از ساعت 12 شب 23 اسفند 95 تا ساعت 12 شب 31 فروردین 95 است. البته پوشش بیمه‌نامه چهارشنبه سوری تنها در روز 24 اسفند 95 خواهد بود. در بیمه‌نامه حوادث چهارشنبه‌سوری و حوادث سفر نوروزی، خرید بیمه‌نامه برای هر کد ملی تنها یک بار امکان‌پذیر است و در بیمه‌نامه آتش‌سوزی منازل مسکونی، هر کد ملی می‌تواند چندین منزل مسکونی با کدپستی‌های مختلف را بیمه کند. مشترکان دائمی و اعتباری ایرانسل می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری #1*999* و پرداخت 2500 تومان از پوشش بیمه‌ای طرح‌های فوق بهره‌مند شوند.
 

ایسوس

نظر شما چیست؟