ایرانسل با دو اپراتور مجازی قرارداد بست
قرارداد همکاری ایرانسل با دو اپراتور مجازی نهایی شد. قرار است این دو اپراتور علاوه بر مبادرت به ارائه خدمات تلفن همراه در حوزه‌های مدرنی چون خدمات پرداخت همراه نیز به صورت گسترده و متمرکز با ایرانسل همکاری کنند.

1606683296_1_0.gif

پیش از این ایرانسل اعلام کرده بود تلاش دارد تا با همه اپراتورهای مجازی به نتیجه رسیده و حتی شرایط را به گونه‌ای پیش ببرد که با تمام آن‌ها قرارداد همکاری داشته باشد. در همین راستا، ایرانسل با دو شرکت «نگین ارتباطات آوا» و «همراه هوشمند آینده» قرارداد همکاری امضا کرد.

علیرضا قلمبر دزفولی، مدیرعامل ایرانسل، در مراسم رونمایی از پروژه‌ها و دستاوردهای این شرکت در بهمن ماه سال‌جاری، در حضور وزیر ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات گفته بود: «تاکنون 22 شرکت که متقاضی فعالیت در حوزه اپراتور مجازی بوده‌اند  با ایرانسل مذاکراتی داشته‌اند. از این تعداد، ایرانسل با دو شرکت «نگین ارتباطات آوا» و «همراه هوشمند آینده» به مرحله عقد قرارداد رسیده ‌است».

اپراتور مجازی شبکه تلفن همراه یا (Mobile Virtual Network Operator)اMVNO یک اپراتور تلفن همراه است که خود عملأ دارای بستر فنی انتقال داده نیست و به‌واسطه عقد قرارداد با اپراتورهای دارای شبکه انتقال داده  این خدمات را به صورت عمده خریداری و با نشان تجاری و برند خود در بازار خرده‌فروشی عرضه می‌کند.

 

ایسوس

نظر شما چیست؟