کارشناس حافظه‌های SSD
شرکت اپیسر هشتمین رتبه تایوان اکسلنس را کسب کرد
اپیسر یکی از شرکت‌های باتجربه در تولید حافظه‌های رم،‌ فلش و انواع ذخیره‌سازهای سیلیکونی در جهان است. به گزارش بررسی جهانی از شرکت گارتنر به عنوان رهبر بازار با رتبه یک جهانی در صنعت اس‌اس‌دی برای چهار سال متوالی، اپیسر به عنوان کارشناس حافظه دیجیتال موفق به کسب هشتمین رتبه در بیست‌و‌پنجمین جایزه «Taiwan Excellence» شد.

1606683296_1_0.gif

از مجموع 1188 محصول شرکت‌کننده در این مسابقه، فقط 528 محصول از 230 برند، پس از بررسی‌های دقیق انتخاب شدند. شش محصول از برند اپیسر موفق به کسب جایزه شدند که نشان دهنده این است که اپیسر دارای یک مزیت مرکزی قوی در توسعه نوآوری در زمینه ذخیره‌سازی دیجیتال است. مرکز اصلی توجه شرکت اپیسر همواره بر نیازهای مشتری بوده و به واسطه توسعه و معرفی محصولاتی که برای تجربه کاربری بهتر طراحی شده‌اند، اپیسر بی وقفه راه‌حل‌های اختصاصی بهتری را ارائه می‌کند. حوزه تخصص شرکت اپیسر شامل  راه‌حل‌های تعبیه شده داخلی (Embedded)، بازی، موبایل، فضای ابری و داده‌های بزرگ است.

از محصولاتی در بیست‌و‌پنجمین دوره جوایز تایوان اکسلنس موفق به کسب عنوان شده‌اند، می‌توان به اس‌اس‌دی مدل AS720 با دو رابط کاربری، ماژول حافظه DDR4 سری پنتر، اس‌اس‌دی AS330، حافظه فلش دوسر تایپ  C مدل AH180، حافظه‌های فلش AH118 و AH159، هارددیسک اکسترنال ضد ضربه AC830 و اس‌اس‌دی صنعتی SDM7 7P/180D DP را نام برد. تمامی محصولات اپیسر توسط شرکت داده‌پرداز رایانه متین در بازارهای داخلی توزیع و ضمانت می‌شوند.

ایسوس

نظر شما چیست؟