از سوی رگولاتوری:
برترین ارائه‌دهندگان اینترنت پرسرعت انتخاب شدند
امروز معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری نتایج رتبه‌بندی استانی اپراتورهای ارائه‌دهنده اینترنت پرسرعت (ADSL) را براساس نظرسنجی مردمی در سه ماهه سوم سال ۹۵ اعلام کرد. نتایج این نظرسنجی در سایت رگولاتوری در دسترس عموم قرار دارد.

1606683296_1_0.gif

حسین فلاح جوشقانی، معاون نظارت و اعمال مقررات این سازمان با اعلام این خبر گفت: «ارزیابی و رتبه‌بندی اپراتورها براساس نظرسنجی از ۳۱ هزار کاربر سرویس اینترنت پرسرعت (ADSL) و با هدف ایجاد فضای رقابتی سالم و شفاف در بین اپراتورها و ارتقای سطح کیفی و کمی این سرویس‌ها انجام می‌شود. همزمان با نظرسنجی تلفنی مشترکان سرویس ADSL می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی رگولاتوری به آدرس www.cra.ir در بخش خدمات الکترونیک، ارزیابی میزان رضایت‌مندی کاربران حوزه سرویسهای فناوری اطلاعات در نظرسنجی الکترونیکی از این سرویس‌ها شرکت کنند.»

وی درباره نحوه رتبه‌بندی اپراتورها اظهار کرد: «اپراتورها با توجه به میزان امتیاز رضایت‌مندی کسب شده از مشترکان در پنج سطح دسته‌بندی می‌شوند که براساس آن امتیازهای ۹۰ تا ۱۰۰ سطح یک، ۸۰ تا ۹۰ سطح دو، ۷۰ تا ۸۰ سطح سه، ۶۰ تا ۷۰ سطح چهارم و با کسب ۶۰ امتیاز سطح پنج را کسب می‌کنند.»

برای مشاهده سطح‌بندی اپراتورهای ارایه‌دهنده خدمات اینترنت پرسرعت ADSL به تفکیک استان‌های کشور به این صفحه مراجعه کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟