بازار چهارسوی تهران، میزبان غول کره‌ای
سامسونگ بزرگترین فروشگاه خود در ایران را افتتاح کرد
بزرگ‌ترین مرکز فروش محصولات سامسونگ روز چهارشنبه ۲۰ بهمن‌ماه طی مراسمی با حضور مدیران ارشد این شرکت در بازار چهارسوی تهران به‌طور رسمی آغاز به‌کار کرد. در این مراسم که در حضور هیاتی از مدیران ارشد سامسونگ از کره‌جنوبی برگزار شد، بام‌سوک‌هانگ، مدیر سامسونگ در ایران افتتاح این فروشگاه را گام بزرگی در جهت عرضه محصولات و خدمات متمایز برای مشتریان ایرانی دانست.

1606683296_1_0.gif

در این فروشگاه که در طبقه همکف بازار بزرگ چارسو قرار دارد، تمامی محصولات سامسونگ الکترونیک اعم از موبایل، تبلت، لوازم جانبی، لوازم خانگی، تلویزیون‌­ها­ و نمایشگرهای جدید سامسونگ عرضه می­‌شود. به گفته هانگ این فروشگاه تنها مکانی برای فروش محصولات نیست، بلکه فضایی برای لمس فناوری‌های روز دنیا و تجربه جدیدترین محصولات الکترونیکی سامسونگ است.

به گفته مدیرعامل سامسونگ ایران، این فروشگاه ۸۲۰ متری مطابق با آخرین استانداردهای دیزاین و ارائه محصولات طراحی شده و هدف از  گشایش آن آشنایی هر چه بیشتر مشتریان ایرانی با سبک نوین و هوشمند زندگی است. در طراحی این فروشگاه آشپزخانه شبیه‌سازی شده‌ای با  محصولات سامسونگ در نظر گرفته شده که امکان ارائه این محصولات در محیطی نزدیک به واقعیت را فراهم کرده است. در قسمت مربوط به تلویزیون­، علاوه بر حضور جدیدترین نمایشگرها و تلویزیون­‌های سامسونگ، فضایی با عنوان اسمارت‌هاب تایزن (Tizen Smart Hub) در نظر گرفته شده است. در این بخش بازدیدکنندگان ضمن آشنایی با جدیدترین اپلیکیشن­‌ها و بازی‌­های اسمارت­‌هاب تلویزیون‌­های سامسونگ، می‌­توانند از نزدیک با این برنامه‌­ها که مبتنی بر سیستم عامل جدید سامسونگ یعنی همان تایزن است، کار کنند.

پس از افتتاح مرکز خدمات موبایل در طبقه منفی یک بازار چارسو، این فروشگاه دومین مجموعه در راستای به کمال رساندن ارائه محصولات و خدمات به شیوه نوین در چارسو است. در این مرکز که علاوه بر بزرگ‌ترین فروشگاه سامسونگ، لوکس‌­ترین و مجهزترین آنها هم محسوب می‌­شود، برای آسایش هرچه بیشتر مراجعه­‌کنندگان جایگاه‌­های متعدد جهت استراحت آنان و تعامل بیشتر با فروشندگان فراهم شده ­است.

 

ایسوس

نظر شما چیست؟