اعلام زمان و محورهای کنفرانس
جزییات بیست‌ودومین کنفرانس ملی سالانه کامپیوتر ایران
بیست‌ودومین کنفرانس ملی سالانه کامپیوتر با هدف رشد و توسعه دانش و فناوری کامپیوتر توسط انجمن کامپیوتر ایران، مرکز راهکارهای اطلاعاتی هوشمند و پژوهشکده فناوری اطلاعات و ارتباطات پیشرفته دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود.

1606683296_1_0.gif

قرار است این کنفرانس با تاکید بر جنبه‌های بنیادی، کاربردی، راهبردی، توسعه‌ای و نیز آموزشی برگزار شود که از مزایای خاصی در سطح کشور برخوردار است. در این کنفرانس، آزمایشگاه یادگیری فناوری اطلاعات دانشگاه صنعتی شریف (لایتک) نیز کارگاه‌های آموزشی مختلفی در سطوح و زمینه‌های متنوع برگزار می‌کند.

کنفرانس امسال در 11 شاخه اصلی مهندسی نرم‌افزار چابک، آزمون و ارزیابی نرم‌افزار، روش‏‌های صوری، مدل‌سازی و بازمهندسی فرایندهای کسب‌وکار، مهندسی وب و طراحی برنامه‌های کاربردی سیار، طراحی پایگاه داده‌ها و کلان داده‌ها، معماری و مشخصه‌های کیفی نرم‌افزار و سرویس‌گرایی و نرم‌افزار به عنوان سرویس، مقالات را بررسی و برای ارائه (شفاهی و پوستری) و چاپ در مجموعه مقالات انتخاب خواهد کرد.

در این فراخوان از تمامی کارشناسان، پژوهشگران، دانشگاهیان، صنعتگران و مهندسان دعوت شده تا با شرکت در کنفرانس و کارگاه‌های آموزشی با هدف تبادل یافته‌های پژوهشی و کاربردی خود در پرباری و اثربخشی این کنفرانس سهیم باشند. همچنین بخشی از مقالات پذیرفته شده کنفرانس علاوه بر مجموعه مقالات کنفرانس، در مجله‌ JCSE به چاپ خواهد رسید.

بیست‌و‌دومین کنفرانس ملی سالانه کامپیوتر از 21 لغایت 23 اسفندماه 95 برگزار می‌شود و علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر، به سایت www.csicc2017.ir مراجعه کرده یا با شماره تلفن‌های ۶۶۰۲۸۹۶۳ و ۶۶۰۸۳۰۱۵ تماس حاصل کنند.

 

 

 

ایسوس

نظر شما چیست؟