با محوریت کنترل‏‌های داخلی و مدیریت ریسک
گزارش تصویری از پنجمین همایش راهبری و مدیریت فناوری اطلاعات
پنجمین دوره همایش راهبری و مدیریت فناوری اطلاعات صبح امروز 15 دی‌ماه در سالن حکمت کتابخانه ملی ایران کار خود را آغاز کرد. در این مراسم که به همت سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران و با مشارکت بانک ملت ایران برگزار شد، مدیران و دانشجویان حوزه فناوری اطلاعات کشور، مدیران نظام بانکداری، مدیران سازمان‌های دولتی و متخصصان حضور داشتند. رخدادهای این همایش تخصصی را از دریچه دوربین خبرنگار شبکه ببینید.

کنترل‏‌های داخلی و مدیریت ریسک موضوع اصلی این همایش بود و در خلال برگزاری، مباحثی چون اصول و مفاهیم کنترل‌های داخلی و مدیریت ریسک، پایش و ارزیابی ریسک فناوری اطلاعات، چالش‌ها و رهنمودهای ساختاری و فرآیندی در زمینه استقرار نظام کنترل‏‌های داخلی، معرفی چارچوب‌ها، به‏روش‌‏ها و استانداردهای مرتبط با کنترل‌‏های داخلی و همچنین نقش فناوری اطلاعات به عنوان یک توانمندساز در استقرار نظام کنترل داخلی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

ناصرعلی سعادت، رئیس سازمان نصر کشور،‌ باقر بحری و علی آذرکار از مسئولین این سازمان و همچنین مدیران عامل مشاورین نگاه شگرف، کاوشگران بهره‌وری پویای پارس، فرابورس ایران، کنسرسیوم ایریانا و مدیر ریسک بانک ملت، مرکز مالی ایران، مدیر حسابرسی داخلی بانک خاورمیانه، معاون دولت الکترونیکی و رئیس مرکز توانمند‌سازی و تسهیل‌گری کسب‌و‌کارهای نوپا از دیگر شخصیت‌های حاضر در این همایش بودند.

 

ایسوس

نظر شما چیست؟