ششمین دور از انتخابات نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران برگزار شد
02/09/1399 - 14:20
لیست منتخبین ششمین دور انتخابات نظام صنفی رایانه‌ای تهران
ششمین دور از انتخابات نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران که ۲۹ آبان به‌دلیل بروز نقص فنی در زیرساخت رای‌گیری آنلاین مبتنی بر بلاک‌چین تمدید شده بود پس از 48 ساعت به اتمام رسید.

1606683296_1_0.gif

سرانجام پس از ۴۸ ساعت ششمین دور انتخابات نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران با مشارکتی بالا و خوب و تعیین 20 کرسی هیات مدیره که شالوده آن را دو لیست نصرفراگیر وهم‌آفرینی صنفی تشکیل می‌داد، به انجام رسید. نتایج انتخابات دور از شگفتی هم نبود و سکوت چهره‌های شاخص بنیان‌گذار سازمان در برابر هر دو لیست پس از شکست تلاش‌های موجود برای تفاهم و رای بالای چهره‌هایی که مورد پذیرش هر دو طرف بودند نشان داد انتخابات فعلی هم‌چنان در پی ایجاد تفاهم برای مدیریت بزرگ‌ترین تشکل صنفی موجود در بازار فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران است.

ناصرعلی سعادت، رییس هیات نظارت بر انتخابات تهران در مراسم آنلاین اعلام نتایج انتخابات در این خصوص اظهار داشت: در این دوره امکان اخذ ۷ هزار و ۳۶۲ رای در تمام شاخه‌ها وجود داشته که در نهایت کل آرای اخذ شده ۳ هزار ۴۴۸ رای بوده است. به گفته او با توجه به آمار ارائه شده میزان مشارکت اعضای سازمان نصر تهران در شاخه شرکت‌ها ۴۵ درصد بوده است. در شاخه شرکت‌ها هزار و ۹۰۳ شرکت دارای رای بوده‌اند که از این میان در این دوره ۶۶۹ شرکت رای داده‌اند. به گفته سعادت جمع آرای ریخته شده در شاخه شرکت‌ها به صندوق با توجه به وزنه بالای شرکت‌ها ۳هزار و ۱۳۱ رای بوده است. همچنین در شاخه فروشگاه‌ها هم با داشتن ۴۴ شرکت که امکان رای داشته‌اند مشارکت در این شاخه ۸۰ درصد اعلام شد.

در شاخه مشاوران نیز در مجموع ۴۳۶ رای وجود داشته که از این میان ۲۸۲ رای به صندوق ریخته شده و ضریب مشارکت در این شاخه نیز ۶۵ درصد اعلام شد. به گفته رییس هیات نظارت در زمان رای‌گیری هزار و ۲۲ عضو از کل شاخه‌ها به صورت هم‌زمان سامانه رای‌گیری متصل شده‌اند که از این میان تنها ۳۷ اتصال به هر دلیلی منجر به ثبت رای نشده است. در نهایت نیز در ۴۸ ساعت زمان رای‌گیری انتخابات تهران که به دلیل اختلال‌های فنی یک بار تمدید شده در مجموعه ۲ هزار و ۳۸۳ رای در سامانه ثبت رای الکترونیکی این دور از انتخابات ریخته شده است. نتیجه انتخابات به این صورت اعلام شد:

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟