آیا شما هم به افزایش تجربه عکاسی نیاز دارید؟
استارت‌آپ‌ویکند «تجربه‌‌های عکاسانه» با حضور عکاسان حرفه‌ای برگزار می‌شود+ بیوگرافی اساتید
بازار کسب‌و‌کار امروز با آنچه در سال‌های پیش جریان داشت، تفاوت‌های زیادی کرده است. امروزه بازارها در حال گذر از مرحله «فیزیکی» به «مجازی» هستند و این موجب شده تا نوع جدیدی از کسب‌و‌کار‌های جدید با عنوان »استارت‌آپ‌» متولد شود. استارت‌آپ‌ها در ایران هم از جایگاه و پشتوانه قابل اعتمادی برخوردارند و هر روز خبری از تاسیس یک شرکت استارت‌آپی منتشر می‌شود. اما قرار است استارت‌آپ‌ویکند «تجربه‌های عکاسانه»، فرصتی را به‌وجود آورد تا علاقمندان به عکاسی، از تجربیات عکاسان حرفه‌ای بهره‌مند شوند. قرار است این استارت‌آپ‌ویکند در روزهای آینده در فرهنگ‌سرای ارسباران تهران برگزار شود.

1606683296_1_0.gif

در استارت‌آپ‌ویکند «تجربه‌های عکاسانه» هنرجویان برای پیشرفت در عکاسی، به‌صورت فشرده از تجربیات مدرس‌ها استفاده می‌کنند. در این استارت‌آپ، مدرس در مدت زمان 30 دقیقه چند تجربه عکاسی خود را در اختیار هنرجویان قرار می‌دهد. این تجربه‌ها می‌تواند تماشای یک عکس، طریقه یا تجربه ثبت عکس بوده یا شامل تجربه‌های شخصی مدرس در طول سال‌‌ها عکاسی‌ باشد.

مطلب پیشنهادی

آمارهای رکوردشکنی ایرانی‌ها در تلگرام
170 هزار کانال پارسی زبان در شبکه تلگرام فعالیت می‌کنند

احسان رافتی داریان، دبیر استارت‌آپ "تجربه‌های عکاسانه» می‌گوید: «قرار است روز جمعه 10 نفر از عکاسان باسابقه به‌صورت فشرده و در زمانی محدود، تجربیاتشان را در اختیار ما قرار دهند. هنرجویان به دو شکل می‌توانند از این تجربیات استفاده کنند. آشنایی با مدل‌‌های مختلف عکاسی می‌تواند به کسانی‌ که تازه عکاسی را شروع کرده‌‌اند، کمک کند تا راه خود را زودتر پیدا کنند. در حالت دوم، ممکن است هنرجو باتجربه بوده و سال‌ها عکاسی کرده باشد؛ این استارت‌آپ به او کمک می‌کند تا از اشتباهات دیگران در عکاسی، درس گرفته و کیفیت عکاسی خود را بهبود ببخشد. در ضمن به تمامی حاضران، گواهی حضور در استارت‌آپ نیز اعطا می‌شود.»

استارت‌آپ‌ویکند «تجربه‌‌های عکاسانه» رو جمعه 10 دی‌ماه از ساعت 9 الی 17 در فرهنگ‌سرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی، بالاتر از پل سید‌خندان، خیابان جلفا برگزار خواهد شد. علاقمندان می‌توانند برای ثبت‌نام به سایت startupweekend.doorbin.net مراجعه کنند.

در گالری عکس زیر می‌توانید با بیوگرافی اساتید حاضر در استارت‌آپ‌ویکند تجربه‌های عکاسانه آشنا شوید:

 

 

ایسوس

نظر شما چیست؟