رونمایی از بسته نسل چهارم DSLBOX
اینترنت ۱۶ مگابیت با حجم ۱۲۰ گیگابایت در الکامپ ۲۰۱۶
بیست‌و دومین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ از پس‌فردا در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران کار خود را آغاز می‌کند. شرکت‌های حاضر در این نمایشگاه به ویژه اپراتورهای مخابراتی و ISPها سعی دارند تا جدیدترین دستاوردهای خود را در الکامپ 2016 معرفی کنند. شرکت آسیاتک نیز اعلام کرده که در الکامپ امسال از بسته جدید نسل چهارم DSLBOX خود را با سرعت و حجم بالا رونمایی می‌کند.

حسین علیمحمدی، معاون کسب‌وکار شرکت انتقال داده‌های آسیاتک حضور قدرتمند در نمایشگاه و اختصاص فضای نمایشگاهی داخلی و خارجی نزدیک به ۵۰۰ مترمربع ، تجهیز و راه‌اندازی بخشVIP برای مشتریان به همراه رونمایی از خدمات و محصولات جدید را از جمله اقدامات این شرکت برای حضور هر چه بهتر آسیاتک در این نمایشگاه عنوان داشت.

مطلب پیشنهادی

حضور قدرتمند 600 شرکت داخلی، خارجی و استارت‌آپ در الکامپ 2016
در نشست خبری روز گذشته سازمان نظام صنفی اعلام شد:

علیمحمدی این الکامپ را نخستین دوره حضور جدی و عملیاتی شرکت­‌ها پس از اعطای مجوز FCP عنوان کرد و عرضه اقدامات انجام شده شرکت آسیاتک در حوزه LTE و MVNO را در این راستا دانست.

علیمحمدی همچنین از عرضه نسل چهارم DSLBOX از سوی شرکت انتقال داده‌های آسیاتک در نمایشگاه الکامپ خبر داد. برخورداری از ۱۲۰ گیگابایت حجم با سرعت 128 تا 16 مگابیت بر ثانیه، استفاده رایگان از ساعت ۴ الی ۱۰ صبح، رانژه و مودم وایرلس رایگان به همراه هدایای خاص از ویژگی‌­های خاص بسته DSLBOX است که با احتساب مالیات و ارزش افزوده با هزینه بسیار مناسب و رقابتی از سوی آسیاتک در نمایشگاه الکامپ عرضه می‌شود. همچنین طرح‌های جذاب عصرانه­، اکستراگیگ و گیگ‌باکس نیز با قیمت بسیار مناسب به شرکت ­کنندگان ارایه خواهد شد.

 

ایسوس

نظر شما چیست؟