از سوی سایت آموزش نانو
سمینار آموزشی آنلاین «آشنایی با گرافن، انواع، خواص و کاربرد» برگزار می‌شود
یکی از اهداف سایت آموزش فناوری نانو، فراهم‌ کردن بستر آموزشی مناسب جهت دسترسی آسان و سریع علاقه‌مندان به محتوای آموزشی مناسب و مفید در حوزه فناوری نانو است. در راستای نیل به این هدف، این سایت در نظر دارد تا سمینار آموزشی تحت وب «آشنایی با گرافن، انواع، خواص و کاربرد» را در روزهای آینده برگزار کند.

1606683296_1_0.gif

برگزاری دوره‌های آموزشی با موضوعات متنوع به صورت آنلاین و با حضور اساتید و مدرسان برتر علم و فناوری نانو از برنامه‌های ویژه سایت آموزش فناوری نانو در ماه‌های پیش‌رو است. از مزایای این دوره‌های آنلاین می‌توان به کاهش هزینه آموزش، سهولت حضور در کلاس‌های مجازی، کاهش هزینه رفت‌وآمد و انعطاف‌پذیری بالای آموزش اشاره نمود.

در این راستا، دوره آنلاین "گرافن، آشنایی، خواص و کاربرد" با تدریس دکتر ذوالریاستین برگزار می‌شود. لینک ثبت‌نام از ۲۷ آبان ماه فعال بوده و با توجه به محدود بودن ظرفیت دوره، اولویت با افرادی است که زودتر ثبت‌نام و پرداخت خود را تکمیل کنند. برترین‌های سایت جهت شرکت در این دوره، از تخفیف ویژه بهره‌مند خواهند شد. همچنین به شرکت‌کنندگان دوره که عضو سایت آموزش باشند، گواهی حضور اعطا می‌شود. شرایط آزمون پایان دوره متعاقبا اعلام شده و شرکت‌کنندگانی که موفق به کسب شرایط اعلام شده باشند، گواهی پایان دوره دریافت می‌کنند.

تاریخچه و معرفی نانوساختارهای کربنی، ساختار و خواص گرافن، نانوکامپوزیت‌های پلیمر/گرافن و کاربردهای گرافن سرفصل‌های این دوره آنلاین را تشکیل می‌دهند. اولین دوره در سال تحصیلی جدید، دوره آموزشی ۳ ساعته "آشنایی با گرافن، انواع، خواص و کاربرد" است که در تاریخ ۱۴ آذرماه جاری ساعت 17 الی 20 با تدریس دکتر اشکان ذوالریاستین برگزار می‌شود.

 

ایسوس

نظر شما چیست؟