از سوی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای اعلام شد:
تخفیف 70 درصدی به بازی‌سازان حاضر در «الکام‌گیمز»
الکام‌گیمز بخش ویژه بازی‌های رایانه‌ای است که قرار است در الکامپ 2016 برپا شود. در همین راستا، مدیرعامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای اعلام کرد که فعالان صنعت بازی‌سازی برای حضور در بخش «الکام‌گیمز»، 70 درصد تخفیف در نظر خواهند گرفت.

1606683296_1_0.gif

حسن کریمی قدوسی گفت: «با همکاری و هماهنگی انجام شده میان بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای و سازمان نظام صنفی رایانه‌ای به عنوان برگزار کننده الکامپ، برای نخستین بار بخش «الکام‌گیمز» در نمایشگاه الکامپ امسال برپا می‌شود. شرکت‌هایی که کمتر از سه سال سابقه تاسیس دارند، بنیاد ملی تا 70 درصد هزینه‌های مکان و فضای آنها را تقبل می‌کند و در مورد شرکت‌های بالای سه سال، 50 درصد هزینه‌های مکان آنها را بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای می‌پردازد.»

مدیرعامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای با بیان این که امسال 300 متر فضا برای موضوع الکام‌گیمز در نظر گرفته شده است گفت: «بر این مبنا باید براساس تعداد افرادی که ثبت‌نام می‌کنند و همین طور بخش‌های مربوط به بنیاد برنامه‌ریزی کرد. این فرصت به بازی‌سازان اطلاع‌رسانی شده و آنها تا پایان وقت اداری اول آذرماه فرصت دارند تا از طریق سایت بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای برای حضور در این رویداد ثبت نام کنند.»

ایسوس

نظر شما چیست؟