تاریخ و ساعت برگزاری نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه
 حضور شاتل موبایل در چهاردهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه
شاتل موبایل با معرفی جدیدترین فناوری‌ها، راهکارها و محصولات سازمانی خود در چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه تهران حضور خواهد داشت.

1606683296_1_0.gif

به گزارش روابط عمومی شاتل موبایل، در این نمایشگاه که از ۲ مردادماه ۱۴۰۱ آغاز می‌شود و به مدت ۴ روز ادامه دارد، شاتل موبایل در سالن ۹-۸ با معرفی جدیدترین راهکارهای سازمانی خود میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.

  • شاتل موبایل اپراتور نسل جدید تلفن همراه کشور، برای اولین بار در ایران از سیم‌کارت هوشمند رونمایی کرده است. سیم‌کارت هوشمند شاتل موبایل، با قابلیت اتصال خودکار به شبکه هر سه اپراتور دارای شبکه رادیویی و با استفاده از زیرساخت فنی مبتنی بر هوش مصنوعی همیشه بهترین پوشش شبکه را انتخاب می‌کند.
  • یکی از راهکارهای این اپراتور که در این نمایشگاه به بازدیدکنندگان معرفی خواهد شد سیم‌کارت با برند اختصاصی سازمان‌ها و شرکت‌ها است. این راهکار امکانات تجاری جذابی از جمله تبدیل نام شبکه به نام برند بدون نیاز به زیرساخت فنی و شبکه، اپلیکیشن و پنل‌های اختصاصی مدیریت حساب سیم‌کارت، امکان تخصیص بسته‌های سازمانیِ شخصی‌سازی‌شده به سطوح مختلف کارکنان و تجهیزات و بسیاری خدمات دیگر در اختیار سازمان‌ها و شرکت‌ها قرار می‌دهد و در مدیریت هزینه‌های ارتباطی آن‌ها بسیار مؤثر خواهد بود.
  • یکی دیگر از راهکارهایی که صاحبان کسب‌و‌کار در این نمایشگاه می‌توانند با آن آشنا شوند سرویس APN-VPN شاتل موبایل است که به‌عنوان تنها راهکار سازمانی همگرای خدمات ثابت و سیار امکان ارتباط درون‌سازمانی بدون وابستگی به اینترنت را از یک بستر امن فراهم می‌کند.
  • از سایر راهکارهای سازمانی این اپراتور می توان به «سیم‌کارت هوشمند با IP استاتیک» که به سازمان‌ها، شرکت‌ها، کسب‌و‌کارها و تمامی اشخاص حقیقی این امکان را می‌دهد تا شناسه منحصر‌به‌فرد، معتبر و دائمی خود را در اینترنت داشته باشند و همچنین فناوری «موبایل کانکت» به‌عنوان جدیدترین فناوری احراز هویت از طریق سیم‌کارت، که برای اولین بار در ایران توسط شاتل موبایل و با همکاری پژوهشکده AICT دانشگاه صنعتی شریف ارائه شده است اشاره کرد.

علاقه‌مندان می‌توانند تا ۵ مرداد ماه هر روز از ساعت ۸ الی ۱۵ در غرفه ۳۴ سالن ۹-۸ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران از نزدیک با دیگر خدمات این اپراتور تلفن همراه آشنا شوند و یا برای اطلاعات بیشتر به وب‌سایت شاتل موبایل به  آدرس www.shatelmobile.ir  مراجعه کنند.

 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟