رویداد یک روزه «IT Weekend» در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود
شبیه‌سازی سخنرانی‌های TED در دانشگاه صنعتی شریف
رویدادهای IT Weekend برگرفته از کنفرانس‌های TED اما در حوزه تخصصی فناوری اطلاعات است که با احترام به ارزش‌های فرهنگی ایران اسلامی و در چارچوب قوانین کشور برگزار شده و مردم تهران (و ایران) را برای شرکت در رویدادی شبیه به کنفرانس‌های «تد» گرد یکدیگر می‌آورند. قرار است تا این رویداد در آخرین پنجشنبه دی‌ماه جاری برگزار شود.

در این رویداد که با همکاری پارک علم و فناوری پردیس به صورت خودگردان برگزار می‌شود، افراد سرشناس در حوزه فناوری اطلاعات تجربیات خود در جلساتی که شبیه جلسات TED برگزار می‌شوند را با مخاطبان به اشتراک می‌گذارند. در این قالب، نوآوران و پیشوایان اندیشه و عمل در حوزه‌ فناوری اطلاعات گردهم فراخوانده شده تا ایده‌ها و ماجراهای خود را در قلب تهران به اشتراک بگذارند. همسو با مأموریت تد برای «گسترش ایده‌های ارزشمند»، IT Weekend می‌کوشد تا «ایده‌هایی در حوزه فناوری اطلاعات برای ساختن جهانی بهتر» را ارائه دهد.

مطلب پیشنهادی

زمان برگزاری پنجمین همایش راهبری و مدیریت فناوری اطلاعات اعلام شد

هدف اصلی IT weekend معرفی و شناساندن ایده‌های بکر و خلاق است. برای همین است که این رویداد به خوبی در اذهان نقش خواهد بست. این رویداد در بین تمامی رویدادهای مشابه با توجه به شایستگی و کیفیت بالای مخاطبین، محل برگزاری، تجربه کادر برگزاری آن، سخنرانان برجسته و معتبری خواهد داشت، موجب ارتقای سطح رضایت مخاطبین و کیفیت همایش خواهد شد.

شایان ذکر است که رویداد یک روزه «آی‌تی ویکند» ساعت 9 صبح تا 17 آخرین پنجشنبه دی‌ماه جاری در دانشگاه صنعتی شریف برگزار خواهد شد. علاقمندان می‌تواندد برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت رسمی رویداد به آدرس www.itweekend.ir مراجعه کرده یا با شماره تلفن‌های 16-66083015 تماس حاصل کنند.

 

ایسوس

نظر شما چیست؟