اگر کارآفرین هستید، 3 دقیقه زمان دارید تا ایده خود را مطرح کنید
بیست‌ودومین رویداد «ایده شو» برگزار می‌شود
احتمالا شما هم حداقل يك فكر يا ايده‌ دارید كه با تمام شور و اشتياق به آن می‌پردازید، چيزی كه شما را به هيجان می‌آورد، شور و اشتياقتان را می‌افروزد، حرف زدنتان را سريع‌تر می‌كند و انرژيتان را چند برابر! ايده‌شو محلی است برای به اشتراك‌گذاری تجربيات زندگی‌ساز، موضوعات مورد علاقه و شوق‌برانگيز و نقطه نظرات منحصربه‌فرد. اگر چنين فكر و ايده‌هایی داريد وقت آن رسيده برای سخنرانی در رویداد ایده‌شو آماده شوید.

1606683296_1_0.gif

«ایده‌شو» رویدادی است که به کارآفرینان فرصت می‌دهد تا ایده خود را در بازه زمانی مشخص ارائه دهند. در این رویداد کارآفرینان می‌توانند با ایده‌های جدید دیگران آشنا شوند و شبکه‌ای از دوستان و متخصصین را برای ارتباطات آینده خود ایجاد کنند. براساس قوانین، شرکت‌کنندگان باید ایده خود را هنگام ثبت‌نام برای تیم برگزارکننده ارسال‌ کنند و صاحبان ایده تنها 3 دقیقه فرصت دارند تا در مورد موضوع ایده خود در مقابل جمعیت صحبت کنند و به محض پایان این زمان، به هیچ وجه امکان ادامه بحث وجود ندارد. صاحبان ایده در این رویداد نباید موضوعی را به‌طور کامل و با جزئیات به شنوندگان آموزش دهند؛ بلکه باید بتوانند به درستی ‌جرقه اولیه شور و علاقه دیگران را نسبت به ایده خود روشن کنند.

بیست‌و‌دومین دوره ایده شو با رویکرد «سفری از دانشجویی تا کارآفرینی» در روز چهارشنبه 26 آبان‌ماه در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان برگزار می‌شود.

ایسوس

نظر شما چیست؟