زانران ایرانسلی اربعین توجه کنند:
شرایط و ضروریات استفاده ازسیم‌کارت ایرانسل برای زائران اربعین اعلام شد
زائران اربعین حسینی که قصد دارند در این ایام از سیم‌کارت اپراتور دوم تلفن‌همراه استفاده کنند، باید چند نکته ضروری را بدانند. در ادامه می‌توانید با این نکات آشنا شوید.

1606683296_1_0.gif

- پیش از خروج از ایران، برای فعال‌سازی رومینگ خود کد *۱۱*۱# را شماره‌گیری کرده و برای خرید بسته رومینگ نیز کد #۳*۱۱۱* را به خاطر داشته باشید.

- کد #۸*۱۱۱* را شماره‌گیری کنید تا از ۵ مگابایت اینترنت رایگان به صورت روزانه بهره‌مند شوید، این مقدار برای مکالمه 10 دقیقه‌ای با اپلیکیشن‌هایی مانند واتس‌اپ یا ارسال ۱۰۰ پیغام متنی کافی است. برای استفاده از اینترنت رایگان به قسمت تنظیمات گوشی خود رفته و گزینه دیتارومینگ را فعال نمایید، در غیر اینصورت قادر به استفاده نخواهید بود.

- در مناطق مرزی شلمچه، چزابه و مهران می‌توانید از نمایندگی‌های فروش ایرانسل، سیم‌کارت خریداری کنید و با کد #۷* سیم‌کارت را شارژ و با کد #۷*۷* شارژ خودکار انجام دهید.

- قبل از عزیمت به عتبات عالیات، از پرداخت آخرین قبض موبایل خود مطمئن شوید و اعتبارتان را افزایش دهید.

- اگر اعتبار شما تمام شود، تماس‌های دریافتی شما قطع نخواهد شد و کسانی که با شما تماس می‌گیرند، می‌توانند توسط سرویس میزبان تماس هزینه رومینگتان را پرداخت کنند.

- برای تماس با ایران، اول ۰۰۹۸ و بعد شماره مورد نظرتان را به همراه کد بدون صفر وارد کنید.

- به علت ترافیک بالا،‌ تماس‌هایتان را در زمان‌های مختلف برقرار کنید و در صورت ناموفق بودن تماس، در زمان دیگری تلاش کنید.
 
- حتی‌الامکان گوشی هوشمند به همراه داشته باشید، اپلیکیشن‌ «ایرانسل‌ من» کمک زیادی می‌کند.

 

ایسوس

نظر شما چیست؟