در شانزدهمین نمایشگاه بین‌‏المللی صنعت برق در تهران
زیمنس از برترین راهکارهای مدیریت برق در ایران رونمایی می‌کند
شرکت زیمنس با رونمایی از برترین راهکارهای مدیریت برق جهان، در شانزدهمین نمایشگاه بین‏‌المللی صنعت برق در تهران نقش خود را به‌عنوان شریک مهم فناوری در حوزه انرژی ایران پررنگ‏‌تر می‌‌کند. زیمنس در این نمایشگاه، فناوری انتقال و توزیع کارآمد، مطمئن و ایمن برق در شبکه‏‌های الکترونیکی مدرن را به نمایش خواهد گذاشت.

1606683296_1_0.gif

محسن نایب‏‌زاده، مدیرعامل شرکت زیمنس در ایران در این زمینه گفت: «ایران به مدرن‏‌سازی زیرساخت‌‏های انرژی ادامه می‏‌دهد تا بتواند پاسخگوی نیازهای در حال رشد صنعت برق باشد. از این رو برای ایجاد شبکه الکتریکی قدرتمند، قابل‌ اطمینان و انعطاف‏‌پذیر، به انتقال نوآورانه و فناوری توزیع نیاز خواهیم داشت. در 150 سال گذشته، زیمنس نقشی کلیدی در توسعه زیرساخت‏‌های ایران ایفا کرده است و ما همواره به حمایت از اهداف ایران از طریق انتقال دانش و ارائه فناوری‏‌های نوآور متعهدیم.»

[[nid:]]

برپایه خبر ارسالی روابط عمومی مانا‌پیام برای ماهنامه شبکه،  نمایندگان زیمنس در نمایشگاه صنعت برق‏ در غرفه این شرکت حضور دارند تا دانش گسترده خود را در خصوص پروژه‏‌های زیمنس در زمینه مدیریت انرژی، انتقال و فناوری توزیع را با شرکت‏‌کنندگان به اشتراک بگذارند. بخش مدیریت انرژی زیمنس نیز نمونه‌‏ای از فعالیت‏‌های خود نظیر سیستم‌‏‏های ولتاژ پایین و شبکه توزیع انرژی الکتریکی، شبکه الکتریکی هوشمند و راهکارهای اتوماسیون انرژی، تأمین برق کارخانه‏‌ها و تأسیسات صنعتی و سیستم‌‏های انتقال ولتاژ بالا را به شرکت‏‌های تأسیساتی و صنایع ارائه خواهد کرد.

زیمنس می‏‌تواند راهکارهایی براساس سفارش و نیازهای مشخص پست الکتریکی مشتری ارائه دهد و به‌طور هم‌زمان بر تمام بخش‌‏های مرتبط در شبکه تأمین برق، از تبدیل‏‌کننده‏ و کلید ابزار گرفته تا خطوط و کابل‏‌های هوایی نظارت داشته باشد.

لازم به ذکر است فعالیت‌‏های زیمنس در ایران شامل فناوری برای تولید مفید برق، انتقال و توزیع، راهکارهای نوآورانه برای حمل‏‌ونقل مدرن شبکه ریلی و راه‏، فناوری هوشمند ساخت‌‏وساز برای زیرساخت‏‌های موردنیاز شهر هوشمند و فناوری اتوماسیون دیجیتال برای صنایع و کارخانه‌‏ها با بازدهی و تولید بالا است.

شایان ذکر است که شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق از شنبه 15 لغایت 18 آبان‌ماه در تهران برگزار می‌شود.

 

 

ایسوس

نظر شما چیست؟