با همکاری دو دانشگاه اروپایی
مسابقه برنامه‌نویسی ACM در دانشگاه امیرکبیر برگزار می‌شود
شانزدهمین دوره مسابقات بین‌المللی برنامه‌نویسی دانشجویی (ACM ICPC) از سوی دانشگاه صنعتی امیرکبیر و با همکاری دانشگاه KTH سوئد و دانشگاه صنعتی Jagiellonian لهستان برگزار می‌شود. همچنین این مسابقه به صورت همزمان در این دو دانشگاه اروپایی نیز برگزار خواهد شد.

1606683296_1_0.gif

سپهر صبوری، دبیر اجرایی مسابقات Acm، مسابقه بین‌المللی برنامه‌نویسی دانشجویی (ACM ICPC) را شامل یک سلسله مسابقات دانست که به صورت مرحله‌ای و به منظور کسب سهمیه برای حضور در مرحله جهانی این مسابقه برگزار می‌شود. صبوری به نحوه حضور تیم‌ها در این دوره از رقابت‌ها اشاره کرد و یادآور شد: «این مسابقه بین تیم‌های دانشگاهی برگزار می‌شود و اصلی‌ترین شرکت‌کنندگان آن، دانشجویان رشته‌های علوم کامپیوتر، مهندسی کامپیوتر، مهندسی برق و ریاضی هستند. همچنین ارزیابی تیم‌ها بر اساس جریمه‌های ارسال پاسخ نادرست و زمان حل سوالات خواهد بود.»

مطلب پیشنهادی

ضد‌بد‌افزار بومی «پادویش» محافظت از کاربران ایرانی را آغاز کرد + لینک دانلود

سالانه بیش از ۱۵۰ برنامه‌نویس از دانشگاه‌های مختلف ایران از جمله صنعتی شریف، تهران و شهید بهشتی در رقابت‌های حضوری دانشگاه صنعتی امیرکبیر شرکت می‌کنند. شانزدهمین دوره مسابقات برنامه‌نویسی ACM روز جمعه 14 آبان‌ماه به صورت همزمان در هر سه دانشگاه ایران، سوئد و لهستان برگزار خواهد شد. علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت icpc.aut.ac.ir مراجعه کنند.

 

ایسوس

نظر شما چیست؟