رونمایی از یک محصول بومی در هفته پدافند غیرعامل
ضد‌بد‌افزار بومی «پادویش» محافظت از کاربران ایرانی را آغاز کرد + لینک دانلود
به مناسبت هفته نکوداشت پدافند غیرعامل، روز گذشته مراسمی در سالن شهید قندی وزارت ارتباطات برگزار شد که رونمایی از محصول تکامل‌یافته ضدبدافزار پادویش ۲۰۱۷ برجسته‌ترین خبر این مراسم بود.

1606683296_1_0.gif

این مراسم با حضور سردار جلالی، رئیس سازمان پدافند غیرعامل، محمود واعظی وزیر ارتباطات کشور و آذری جهرمی، رئیس کمیته پدافند غیرعامل وزارت ارتباطات و مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت و همچنین محمد خوانساری، رئیس پژوهشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات در سالن شهید قندی واقع در ساختمان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار و از نسخه تکامل‌یافته ضد بدافزار بومی پادویش ۲۰۱۷ نیز رونمایی شد.

ماهنامه شبکه: ضد‌بد‌افزار بومی «پادویش» رسماً محافظت از کاربران ایرانی را آغاز کرد+دانلود

ضد بدافزار پادویش نسخه ۲۰۱۷ که از آن در این مراسم، به‌عنوان نسخه تکامل‌یافته این محصول بومی یاد شد، قابلیت مقابله با انواع تهدیدات سایبری را در خود جای می‌دهد. این آنتی‌ویروس دارای زیرساختی است که با قابلیت UMP می‌تواند در برابر نفوذ انواع بدافزارها از طریق USB مقابله کند. ابزار Device Control از دیگر مزایای آنتی‌ویروس پادویش است که از طریق ایجاد محدودیت برای دستگاه‌های متصل، از نشر اطلاعات حیاتی کاربر جلوگیری می‌نماید.

ابزار Anti-Crypto یکی دیگر از مهم‌ترین قابلیت‌های موجود در این نسخه آنتی‌ویروس است که توانایی شناسایی، غیرفعال‌سازی و مقابله با تمام باج‌گیرهای موجود در فضای اینترنت را در خود جای می‌دهد. برای مقابله با ویروس‌ها و بدافزارهای اندرویدی نیز نسخه اندرویدی پادویش تولید و ارائه‌ شده که با نصب آن روی موبایل‌ها و تبلت‌های اندرویدی، می‌تواند با بدافزارهای سیستم‌عامل اندروید مقابله کرده و همچنین با قابلیت Anti-theft می‌تواند از تمام اطلاعات موجود در دستگاه، نسخه پشتیبان تهیه‌ کرده و در زمان دزدیده شدن گوشی، تمام اطلاعات موجود در آن را قفل و از دسترس خارج کند. لازم به ذکر است که پادویش اولین و تنها محصول امنیتی است که موفق به دریافت گواهینامه ارزیابی و اعتباربخشی امنیتی محصولات از سازمان فناوری اطلاعات ایران شده است.

‫محصول ضدویروس پادویش- نسخه‌ امنیت پیشرفته در‬ ‫واقع ترکیبی از یک ضدویروس خوب همراه با امکانات دیوار‬ ‫آتش و کنترل ابزار است تا موجبات برقراری امنیت را در سطحی‬ ‫بالاتر فراهم آورد.‬

دانلود نسخه رایگان خانگی (آزمایشی) ضدویروس پادویش

 

 

ایسوس

نظر شما چیست؟