با توافق همراه اول و شرکت خدمات انفورماتیک
همراه اول در الکامپ خدمات NFC عرضه می‌کند
در روزهای گذشته، محمود واعظی وزیر ارتباطات از مذاکره با بانک مرکزی برای اجرایی کردن طرح پول خرد الکترونیکی و استفاده کاربران از موبایل به عنوان یک کارت بانکی خبر داد. در ادامه رسیدن به این طرح کاربردی، میان اپراتور همراه اول و شرکت خدمات انفورماتیک ایران تفاهم‌نامه امضا شده تا در گام اول، ارائه سرویس‌های پایه خدمات دولت الکترونیک و پرداخت الکترونیک همراه را در اختیار نهادهای دولتی، مؤسسات مالی و بانکی جهت ارائه به مشتریان‌شان فراهم شود.

1606683296_1_0.gif

این تفاهم‌نامه همکاری به منظور ارائه خدمات و راهکارهای نوین و امن بانکداری الکترونیک و صنعت پرداخت مبتنی بر دستگاه‌های قابل حمل و فناوری تلفن همراه به امضا رسیده است. با ارائه این خدمات، مشترکان تلفن همراه خدماتی نظیر امضاء امن دیجیتال، کیف پول الکترونیکی برای مبادلات خرد، بستر تبادلات سریع مبتنی بر فناوری NFC و کارت‌های بانکی شبیه‌سازی شده را بر روی سیم‌کارت‌های خود خواهند داشت.

مطلب پیشنهادی

با دست دادن اطلاعات را به فرد دیگری منتقل کنید!
بدن انسان در نقش گیرنده و ارسال کننده

به گزارش تسنیم، قرار است اولین سرویس در آذرماه همزمان با نمایشگاه الکامپ معرفی و رونمایی شود و از ابتدای دی‌ماه، کلیه مشترکان همراه اول بتوانند با مراجعه به دفاتر خدمات ارتباطی، سرویس‌های مذکور را فعال کنند. بر اساس تفاهم صورت گرفته «سرویس امضاء امن همراه»، «فضای رمزینه بر روی سیم‌کارت برای ذخیره داده‌های عام»، «فضای رمزینه بر روی سیم‌کارت برای مجازی‌سازی کارت بانکی»، «سرویس کیف‌پول الکترونیکی همراه بر روی سیم‌کارت» و «زیرساخت تبادلات مالی مبتنی بر بستر NFC» به‌زودی آماده عرضه خواهد شد.

 

ایسوس

نظر شما چیست؟