مشارکت‌کنندگان در سرشماری اینترنتی 95 عجله کنند؛
نحوه دریافت دو گیگابایت اینترنت هدیه از اپراتورها اعلام شد
در روزهای گذشته و در راستای تشویق مردم به حضور در سرشماری اینترنتی نفوس و مسکن 95، وزارت ارتباطات اعلام کرد که به ثبت‌نام‌کنندگان سرشماری، دو گیگابایت اینترنت رایگان اهدا می‌کند. حالا جهانگیر اسدی، سخنگوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ضمن اعلام خبر ابلاغ روش احتساب اینترنت تشویقی برای مشارکت‌کنندگان سرشماری اینترنتی به اپراتورها، چگونگی دریافت این هدیه را نیز تشریح کرد.

1606683296_1_0.gif

جهانگیر اسدی در این خصوص گفت: «هفته گذشته فرآیند محاسبه این سرویس تشویقی به اپراتورهای اینترنت ابلاغ شد و به نظر می رسد به زودی این هدیه که اینترنت ۲ گیگابایتی است، به کاربران تعلق گیرد. ارائه دهندگان خدمات اینترنت، در این زمینه آمادگی خود را اعلام کرده اند و پیش بینی می شود به زودی این طرح پیشنهادی، اجرایی شود. در این زمینه معاونت نظارت سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، برای نظارت در نحوه اجرای این طرح تشویقی، آمادگی دارد.»

شایان ذکر است که برای دریافت هدیه، کاربران باید کد پیگیری دریافتی مربوط به ثبت‌نام اینترنتی سرشماری را به اپراتور اینترنت خود ارائه کنند تا امکان شارژ شدن دو گیگابایت اینترنت رایگان روی حساب کاربری آنها فراهم شود.
 

ایسوس

نظر شما چیست؟