قطعیت یک گیگابایت اینترنت هدیه؛ دو گیگابایت در راه است
دو گیگابایت اینترنت رایگان هدیه مشارکت‌کنندگان در سرشماری اینترنتی
روز گذشته وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از مرکز آمار ایران بازدید کرد. واعظی در این بازدید با بیان اینکه «سرشماری اینترنتی نفوس و مسکن 95 اولین آزمایش شبکه ملی اطلاعات است»، از اهدای اینترنت رایگان برای مشارکت‌‌کنندگان در این طرح ملی بزرگ خبر داد.

1606683296_1_0.gif

محمود واعظی درخصوص میزان اینترنت رایگان اهدایی گفت: «در ابتدا پیشنهاد شده بود که به هر یک از شرکت کنندگان در سرشماری اینترنتی نفوس و مسکن 95 یک گیگابایت اینترنت رایگان اهدا شود و اپراتورهای ارائه‌دهنده خدمات کشور نیز از این موضوع استقبال کردند.»

مطلب پیشنهادی

۱۰ ترفند برای ثبت‌نام سریع‌ در سایت سرشماری ۹۵
توصیه‌های کوچک اما مهم و کاربردی

به گزارش تسنیم، وزیر ارتباطات افزود: «با این حال اخیراً رییس مرکز آمار ایران پیشنهاد اهدای اینترنت دو گیگابایتی به شرکت‌کنندگان در این طرح ملی را مطرح کرده و برخی شرکت‌ها نیز امضاهایی را در این زمینه داده‌اند و لذا پیگیر اختصاص دو گیگابایت حجم به مشترکان آنها می‌شویم. پیگیری این موضوع با رگولاتوری است.»

به گزارش مرکز آمار؛ مشارکت ایرانی‌ها در سرشماری اینترنتی بسیار خوب و فراتر از انتظار بوده است به طوری که تا امروز نزدیک به ۲۵ درصد خانواده‌ها در این طرح شرکت کردند و باعث شده ایران رتبه دوم در جهان در زمینه سرشماری اینترنتی را کسب کند. سرشماری اینترنتی نفوس و مسکن ۹۵ تا ۲۷ مهرماه تمدید شده است.

ایسوس

نظر شما چیست؟