جشنواره پاییزه کولرمستر 2016 آغاز شد
سه محصول کولرمستر بخرید، موس و کیبورد گیمینگ جایزه بگیرید
شرکت کولرمستر یکی از سازندگان خوش‌نام در تولید کیس، پاور و خنک‌کننده است که به تازگی، محصولات جدیدی را تحت عنوان Master Maker به بازار عرضه کرده است، حالا کولر‌مستر کاربران را به جشنواره پائیزی خود دعوت کرده است. در این جشنواره، کاربرانی که سه محصول این شرکت شامل کیس، منبع تغذیه و خنک‌کننده‌های کامپیوتر شخصی را خریداری کنند، جوایز نفیسی دریافت خواهند کرد.

کولرمستر برای خریداران این محصولات، یک بسته موس و صفحه کلید مخصوص بازی مدل Devastator II را به عنوان هدیه در نظر گرفته است. خرید این سه محصول می‌تواند در زمان‌های مختلف (از ابتدای مهر ماه امسال) انجام شود و الزامی به خرید یک‌جا و همزمان محصولات وجود ندارد. موس و صفحه کلید مخصوص بازی Devastator II یک محصول شاخص است که امکانات خوبی در اختیار گیمر‌های حرفه‌ای قرار می‌دهد، این بسته هدیه با ویژگی‌هایی نظیر LED رنگی پس‌زمینه و کلید‌هایی با کیفیت بالا، یک انتخاب مناسب برای بازیکنان رایانه‌ای خواهد بود. همچنین این صفحه کلید از دکمه‌های Mem-Chanical اختصاصی کولرمستر بهره می‌برد که در هنگام استفاده، حس کارکردن با یک صفحه کلید تمام مکانیکال به کاربر منتقل می‌شود. موس مورد استفاده در بسته Devastator II نیز دارای یک سنسور 2000Dpi و دارای نورپردازی ویژه است.

ماهنامه شبکه: سه محصول کولرمستر بخرید، موس و کیبورد گیمینگ جایزه بگیرید

خریداران این سه محصول کولرمستر، پس از به ثبت‌رساندن سریال محصولات خریداری شده در سایت جشنواره پائیزی کولرمستر 2016 منتظر تماس کارشناسان شرکت آواژنگ جهت دریافت هدیه خود باشند. همچنین برای دریافت جوایز، ارائه کارت‌ملی و فاکتور خرید محصول الزامی است. برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی coolermaster.avajang.com مراجعه شود.

 

ایسوس

نظر شما چیست؟