در اجلاس جهانی پست
پیشنهاد ایران در خصوص پست و تجارت الکترونیک تصویب شد!
اجلاس جهانی پست هر چهار سال یک‌بار و به مدت 20 روز برگزار می‌شود. اجلاس امسال در شهر استانبول ترکیه و با حضور 140 کشور برگزار می‌شود. محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از تصویب پیشنهاد ایران درخصوص پست و تجارت الکترونیک در این اجلاس خبر داد.

1606683296_1_0.gif

دکتر واعظی در حاشیه اجلاس جهانی پست، در استانبول گفت: «پست در سال‌های اخیر همگرایی خوبی با الکترونیک و فناوری اطلاعات داشته است. بر همین اساس ایران پیشنهادی در این رابطه در اجلاس مطرح کرد که مورد تصویب کشورهای شرکت کننده قرار گرفت.»  وزیر ارتباطات با اشاره به حضور 140 کشور در این اجلاس ادامه داد: «این اجلاس 20 روز طول خواهد کشید و هیات ایرانی نیز در این 20 روز در این اجلاس فعالیت خواهد داشت.»

این اجلاس چهار سال یک‌بار برگزار می‌شود و در هر دوره دبیر کل، کمیته‌ها و شوراهای آن تغییر می‌کند، تصمیم‌هایی که در این اجلاس گرفته می‌شود در تمام کشورها در طول چهار سال پس از تصویب مجالس کشورها باید اجرایی شود. در ایران نیز تصمیمات دوره قبل پس از تصویب در مجلس شورای اسلامی اجرایی شد. ایران و ترکیه به عنوان دو کشور همسایه باید برای همکاری هرچه بیشتر در زمینه‌های مختلف تلاش کنند.»

 

ایسوس

نظر شما چیست؟