اطلاعیه اتحادیه صنف فناوران رایانه تهران
طرح مبارزه با قاچاق کالا از 15 مهرماه اجرا می‌شود + نمونه فاکتور رسمی
طبق اعلام قبلی اتحادیه صنف فناوران رایانه تهران، قرار بود تا طرح مبارزه با کالای قاچاق در سطح عرضه از اول مهرماه اجرا شود؛ اما این اتحادیه طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد که برای اینکه واحدهای صنفی و اعضای این اتحادیه فرصت کافی را برای تهیه فاکتورهای رسمی داشته باشند، این اتحادیه با رایزنی‌های زیاد اجرای این طرح را تا 15 مهرماه به تعویق انداخت.

1606683296_1_0.gif

همچنین در این اطلاعیه آمده است:

«با توجه به اینکه وظیفه این ستاد اجرای ماده 18 مکرر قانون مبارزه با کالای قاچاق و ارز می باشد، از کلیه همکاران عزیز درخواست می‌شود که با حفظ آرامش، فضای کسب‌وکار خود را مدیریت نمایند. اتحادیه فناوران بار دیگر تاکید می‌کند، همکاران محترم حتماً در هنگام خرید کالا فاکتور رسمی (که شرح آن در پیوست قرار داده شده است) یا برگ سبز مربوط به کالا را دریافت نمایند و در محل فروش و یا انبار به همراه کالای خود، در دسترس قرار دهند. فرصت ایجاد شده در اختیار اعضای محترم قرار گرفته است تا بتوانند فاکتور رسمی و مدارک کالای خود را تهیه کرده و در اختیار داشته باشند. اتحادیه صنف فناوران رایانه تهران در هر ساعت شبانه روز، پیش از آغاز طرح، در زمان اجرا و پس از آن خود را موظف به حمایت و پیگیری مسائل اعضای خود می‌داند. از اینکه همکاران همواره به قانون التزام داشته و به آن احترام می‌گذارند سپاسگزاریم. شماره تماس رئیس اتحادیه 09121191476 و تلفن‌های اتحادیه 7-88926920 همواره آماده پاسخ‌گویی به مشکلات اعضا می‌باشد.»

شایان ذکر است که طبق ماده 18 مکرر قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز، نگهداری، حمل و فروش کالا و ارز موضوع این قانون توسط واحدهای صنفی تخلف محسوب می شود و مرتکب علاوه بر ضبط کالا به شرح ذیل جریمه می شود: «جریمه نقدی معادل شش برابر ارزش کالا و نصب پارچه یا تابلو بر سر در محل کسب به عنوان متخلف صنفی و تعطیل محل کسب به مدت شش ماه»
 

دانلود نمونه فاکتور رسمی

 

 

ایسوس

نظر شما چیست؟