برای یک‌پارچگی و ایجاد پنجره واحد
ادغام «اپراتور همراه اول» با «شرکت مخابرات ایران»
رسول سرائیان، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در مجمع عمومی فوق‌العاده این شرکت ضمن اعلام خبر ادغام شرکت همراه اول با شرکت مخابرات ایران گفت: « امروزه مردم می‌خواهند همیشه به شبکه متصل باشند و این اتصال باید به ساده‌ترین و یک‌پارچه‌ترین صورت ممکن اتفاق بیفتد. ادغامی در این سطح برای اولین بار در مجموعه مدیریتی کشور اتفاق می افتد که با اجرای درست، تجربه مناسبی برای دیگر صنایع بزرگ کشور نیز خواهد بود. بررسی‌ها نشان می‌دهند که شرکت مخابرات ایران حدود 60 درصد از بازار فاوای کشور را به خود اختصاص داده است.»

1606683296_1_0.gif

رسول سرائیان با ارائه گزارشی از روند تصمیم‌گیری تیم جدید مدیریتی شرکت مخابرات ایران در چند ماه گذشته، گفت: «روندها، مشکلات کنونی حوزه TCI و پتانسیل‌های بازار، مهم‌ترین پیشران‌های ورود به برنامه تحول پنج ساله شرکت مخارات ایران است. در سطح جهانی، در حوزه ثابت و سیار هم‌گرایی ایجاد شده است و علاوه بر آن، اشیا نیز هوشمند شده و به عنوان مخاطبان جدید مخابراتی در حوزه اینترنت اشیا قرار می‌گیرند. سهم بازار ICT کشور، 30 تا 35 هزار میلیارد تومان است که با توجه به پتانسیل بازار، حداقل تا 65 یا 70 هزار میلیارد تومان و با توجه به وضعیت جمعیتی تا 150 هزار میلیارد تومان  قابل ارتقا است.»
شایان ذکر است که 96 درصد از سهام‌داران حاضر در مجمع عمومی فوق‌العاده صاحبان سهام شرکت مخابرات ایران به ادغام شرکت‌های مخابرات استانی و یک‌پارچه‌سازی سازمانی شرکت مخابرات ایران رای دادند.

ایسوس

نظر شما چیست؟