جلوگیری از پیری پوست، ماهیچه‌ها و مفاصل
دستگاه «ضد‌پیری» ایرانی ساخته شد!
آرش رضایی کلانتری، مدیرعامل یک شرکت دانش بنیان در پارک علم و فناوری مازندران و همکارانش موفق شدند دستگاهی با نام «رادیو فرکانس غیر تهاجمی» را به تولید برسانند که می‌تواند از روند پیری بدن از جمله پوست، مفاصل و ماهیچه‌ها جلوگیری کند. همچنین ترمیم مفصل آسیب دیده و پوست و در نهایت جوان‌سازی از جمله کاربردهای این دستگاه به شمار می‌رود.

1606683296_1_0.gif

رضایی کلانتری افزود: «به دلیل اینکه این جمعیت بعد از مدت زمانی دچار از کار افتادگی می‌شوند، دستگاه «رادیو فرکانس غیر تهاجمی» را ساختیم تا بدین واسطه از پیری و از کار افتادگی در افزاد جلوگیری شود. از این دستگاه می‌توان در ترمیم بافت‌های متفاوت بدن استفاده کرد و این ترمیم می‌تواند درمان یک بیماری یا اینکه پیشگیری از وارد شدن به مرحله پیری و از کار افتادگی باشد.»

رضایی کلانتری با بیان اینکه افراد از سن ۱۸ سال به بالا می‌توانند از این دستگاه استفاده کنند، گفت: «این سیستم، نسل جدید دستگاه‌هایی هستند که در حوزه روش‌های غیر جراحی و بدون عارضه پزشکی تقسیم‌بندی می‌شوند و در دنیای غرب بسیار پرکاربرد و رو به گسترش هستند. در حال حاضر ۲۰ شرکت از ۱۲ کشور دنیا به دانش فنی ساخت این سیستم جوان‌سازی دست یافته‌اند و ما در این شرکت دانش بنیان برای اولین بار توانستیم دانش فنی ساخت آن را در ایران  بدست آوریم.»

به گزارش مهر، وی با تاکید بر اینکه با این فناوری می‌توان پیری را به تاخیر انداخت و عمر مفید نیروی کار را افزایش بخشید، اظهار داشت: «معمولا پیری در پوست، ماهیچه و مفاصل خود را نشان می‌دهد که می‌توانیم همه اینها را با این سیستم ترمیم کنیم. به طور معمول، جلسات درمانی با این دستگاه به صورت ۳۰ تا ۴۵ دقیقه و هفته‌ای یک تا دوبار انجام می‌گیرد؛ ولی این موضوع بستگی به تجویز پزشک مربوطه دارد.»

 

ایسوس

نظر شما چیست؟