ایران‌کام ۹۵ تا ۱۶ شهریور دایر است
افتتاح نمایشگاه‌های شهر هوشمند و کامپیوتر در مشهد
«نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی کامپیوتر و ماشین‌های اداری» و همچنین «هفتمین نمایشگاه تخصصی شهر هوشمند» به صورت همزمان گشایش یافت. نمایشگاه ایرانکام تا 16 شهریورماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی مشهد پذیرای علاقمندان به فناوری اطلاعات خواهد بود.

1606683296_1_0.gif

«ایرانکام» در زمینه دولت و آموزش الکترونیک، مدارس هوشمند، خرید آنلاین و فعالیت‌های حوزه وب اعم از طراحی، آنالیز، تحلیل و همچنین مدیریت ادمین‌ها و هاست‌ها، سخت‌افراز و شبکه‌های کامپیوتری از 12 تا 16 شهریورماه در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد دایر است و 116 شرکت داخلی و 6 نمایندگی خارجی از کشورهای آلمان، چین، لیتوانی، تایوان، استرالیا و تایلند در آن شرکت دارند.

مطلب پیشنهادی

آبان ماه نمایشگاه اتوکام ۲۰۱۶ اصفهان برگزار می‌شود

امیرحسین دوایی، معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات در مراسم گشایش نمایشگاه بین‌المللی کامپیوتر و ماشین‌های اداری «ایرانکام» در مشهد، اظهار کرد: «حضور بخش خصوصی جوان و پیاده‌سازی محلی و بومی سیستم‌های مختلف رایانه‌ای و مرتبط با شبکه مدنظر است. فعالیت‌های پیام‌رسان‌های داخلی که هم‌اکنون نیز موجود هستند، باید قابل رقابت با مشابه خارجی در حوزه کیفیت و سرعت باشد و مردم از اینکه اطلاعات خود را در اختیار این پیام رسان‌ها قرار دهند اطمینان حاصل کنند که درنهایت به مهاجرت مردم از پیام رسان‌های خارجی به داخلی می‌انجامد. انتقال سرورهای تلگرام به داخل کشور مطرح نیست و با وجود شبکه‌های جهانی اطلاعات این کار فایده‌ای هم ندارد بلکه آنچه مهم است مدیریت ایرانی بر سرورها است.»

نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی کامپیوتر و ماشین‌های اداری و هفتمین نمایشگاه تخصصی شهر هوشمند تحت عنوان 'ایرانکام 95' عصر جمعه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی مشهد شروع به کار کرد و تا 16 شهریورماه پذیرای بازدیدکنندگان است.

 

ایسوس

نظر شما چیست؟