افزوده شدن خدمات 4G به رومینگ بین‌الملل ایرانسل
مشترکان ایرانسل در هواپیما اینترنت 4G دارند!
شرکت ایرانسل اعلام کرد که با افزوده شدن خدمات 4G‌ روی رومینگ بین‌المللی خود، امکان استفاده از آخرین نسل فناوری اینترنت همراه در حال حاضر بر روی اپراتور LGU+ در کشور کره جنوبی، Taiwan Mobile در کشور تایوان و Omantel در کشور عمان برای مشترکان این اپراتور فراهم شده و در آینده نزدیک به کشورهای دیگر نیز گسترش خواهد یافت. همچنین ایرانسل در سفرهای خارجی و حتی در هواپیما، خدمات تلفن همراه را در دسترس مشترکان خود قرار می‌دهد.

1606683296_1_0.gif

از این به بعد مشترکان اپراتور ایرانسل می‌توانند هنگام سفرهای خارجی خود از شبکه پرسرعت نسل چهارم اینترنت موبایل (4G) بهره‌مند شوند. طبق اعلام این اپراتور، در حال حاضر امکان استفاده از آخرین نسل فناوری اینترنت همراه بر روی اپراتور LGU+ در کشور کره جنوبی، Taiwan Mobile در کشور تایوان و Omantel در کشور عمان فراهم شده و در آینده نزدیک نیز به کشورهای دیگر نیز گسترش خواهد یافت. همچنین مشترکان این اپراتور نیز می‌توانند در هنگام مسافرت به ایران از شبکه گسترده نسل چهارم اینترنت همراه ایرانسل (4G) بهره‌مند شوند.

مطلب پیشنهادی

آزمایش موفقیت‌آمیز انتقال صدا روی نسل چهارم موبایل

همچنین ایرانسل این امکان را برای مشترکان خود فراهم کرده تا در سفرهای خارجی خود و حتی در هواپیما، به خدمات تلفن همراه خود دسترسی داشته باشند. براساس اعلام شرکت ایرانسل، مکالمه‌های این سرویس با هزینه ۹,۰۰۰ تومان در دقیقه، هر پیامک ارسالی معادل ۳,۰۰۰ تومان و هر مگابایت اینترنت همراه ۷۰,۰۰۰ تومان هزینه دارد.

برای فعال‌سازی سرویس رومینگ و پیش از خروج از کشور، مشترکان اعتباری ایرانسل می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری *111*1# این سرویس را فعال کرده و با شماره‌گیری کد دستوری *111*3# بسته‌های اینترنت ویژه رومینگ را فعال و با شماره‌گیری *111*6# از مقدار باقیمانده اعتبار بسته‌ها مطلع شوند.

ایسوس

نظر شما چیست؟