از ۳۰ مرداد تا ۶ شهریور ۱۳۹۵
آغاز پیش ثبت‌نام بیست‌و‌دومین نمایشگاه مطبوعات
نمایشگاه مطبوعات یکی از رویدادهای رسانه‌ای کشور است که آبان‌ماه هر سال برگزار می‌شود. کمیته اطلاع‌رسانی نمایشگاه بیست‌و‌دوم اعلام کرد که متقاضیان حضور در بیست‌و‌دومین نمایشگاه مطبوعات می‌توانند از 30 مرداد لغایت 6 شهریورماه با مراجعه به سایت این نمایشگاه نسبت به پیش‌ثبت‌نام اقدام کنند. طبق اعلام این کمیته، تعرفه واگذاری غرفه به رسانه‌های غیرخصوصی نسبت به سال گذشته، بدون تغییر و برای رسانه‌های متعلق به بخش خصوصی با کاهش ٢٠درصدی همراه است.

کمیته اطلاع‌رسانی نمایشگاه بیست‌و‌دوم همچنین مؤسسات مطبوعاتی و رسانه‌های زیر را برای شرکت در این نمایشگاه تایید می‌‌کند:

- مؤسسات مطبوعاتی، روزنامه‌ها، هفته‌نامه‌ها، دو‌هفته نامه‌ها، ماهنامه‌ها، دو ماهنامه‌ها، فصلنامه‌ها

- خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری و اطلاع‌رسانی

- تشکل‌های عضو شورای هماهنگی تشکل‌های مدیریتی مطبوعاتی و شورای هماهنگی تشکل‌های روزنامه‌نگاری

- صنایع خدمات مرتبط با حوزه رسانه و اطلاع‌رسانی (چاپ، کاغذ، توزیع، تبلیغات و بازرگانی، آموزش‌های تخصصی، نرم‌افزارهای اطلاع‌رسانی و ...)

- روابط عمومی دستگاه‌ها و سازمان‌های دولتی

- نمایندگی های رسانه‌های خارجی در تهران

آغاز پیش ثبت‌نام بیست‌و‌دومین نمایشگاه مطبوعات

بیست‌و‌دومین نمایشگاه مطبوعات 95 در نیمه دوم آبان ماه برگزار می‌شود. در این مرحله نسبت به پیش‌ثبت‌نام متقاضیان و به منظور برآورد تعداد متقاضیان و برنامه‌ریزی برای پیش‌بینی فضای مورد نیاز و گروه‌بندی موضوعی، تأمین امکانات نمایشگاهی، تدارکات و تهیه خطوط مخابراتی و اینترنتی مورد نیاز و... اقدام می‌شود. متقاضیان حضور در بیست‌و‌دومین نمایشگاه مطبوعات می‌توانند از تاریخ ٣٠ مردادماه تا پایان روز شنبه ٦ شهریورماه با مراجعه به وبسایت نمایشگاه به نشانی pressexpo.ir نسبت به پیش‌ثبت‌نام اقدام کنند.

 

 

ایسوس

نظر شما چیست؟