یک هفته با سایت شبکه
۱۰ مطلب پربازدید این هفته سایت شبکه: از عکس بی‌نظیر اوسین بولت تا رقابت پرچم‌داران شماره هفت
جهان در هفته‌ای که گذشته تحت تاثیر خبرهای بازی‌های المپیک ریو ۲۰۱۶ بود. ما نیز روی سایت شبکه خبرهای فناوری این رویداد بزرگ را پوشش دادیم که یکی از بهترین‌ این مطالب، ماجرا عکس اوسین بولت بود. به جز المپیک، رقابت شماره هفت‌های سامسونگ و اپل بالا گرفته است و دو مطلب از این دو گوشی جزو پربازدیدترین مطالب این هفته بودند. مقالات وای‌فای، روترهای بی‌سیم و امنیت شبکه‌های بی‌سیم نیز مانند همیشه خواننده خود را دارند.

1606683296_1_0.gif

راهنمای خرید سرور برای کسب‌وکارهای کوچک و متوسط

امروزه نمی‌توان نقش سرورها و ذخیره‌سازها در ارتقای امنیت اطلاعات و تأثیر بسزای آن‌ها در افزایش سرعت کارکرد کسب‌وکارهای کوچک و متوسط را کتمان کرد. 

با مزدا ۳ و مزدا ۶ مدل 2017 آشنا شوید + گالری عکس

شرکت خودروسازی مزدا مشخصات فنی دو مدل جدید 2017 مزدا۳ و مزدا۶ را در اختیار رسانه‌ها قرار داد که اضافه شدن فناوری G-Vectoring یکی از مهمترین ویژگی‌های این دو خودروی جدید است.

تماشا کنید: اولین ویدیوی مقایسه‌ای آیفون ۷ پلاس

تنها چند هفته تا معرفی پرچم‌دار شرکت اپل یعنی آی‌فون 7 باقی‌مانده و بدون شک دوست‌داران محصولات اپل برای رونمایی آی‌فون 7 روزشماری می‌‌کنند. اپل هفدهم شهریور ماه آیفون‌های جدید را رسما رونمایی می‌کند. 

۹ دسته از افرادی که هرگز موفق نخواهند شد!

پیشتر عقیده بر آن بود که تجربه و دانش دو مهره کلیدی موفقیت در هر کسب و کاری هستند، اما امروزه اعتقاد بر این است که مهارت‌های اجتماعی به خصوص در محل کار می‌توانند نقش موثری در موفقیت یک کسب و کار داشته باشند.

اگر می‌خواهید از اضطراب دور باشید، کار باقیمانده خود را به منزل نبرید!

بدون شک افرادی هستند که به دلایل مختلف مانند کمبود وقت،ترجیح می‌دهند تا بخشی از امور کاری خود را در منزل انجام دهند. شاید در نگاه اول تصمیمی خردمندانه به نظر آید؛ اما بدانید که پژوهشگران نظری متفاوت دارند.

چگونه با روتر دوم شبکه وای‌فای قوی‌تری بسازیم؟

روترهای بی‎سیم این توانایی را در اختیار شما قرار می‎دهند که بدون نیاز به سیم و از طریق امواج وای‎فای به اینترنت متصل شوید. فراگیر شدن فناوری وای‎فای در دهه ۱۹۹۰ با همه‎گیر شدن لپ‎تاپ‎های شخصی مصادف شده بود. امروزه این گسترش به حدی رسیده است که تمام اعضای یک خانواده از کودکان تا بزرگسالان لپ‎تاپ و موبایل شخصی خود را در اختیار دارند و همه جا به طور بی‎سیم به اینترنت متصل هستند.

چگونه بهترین عکس المپیک ریو ۲۰۱۶ ثبت شد!

بی‌شک این عکس بهترین لحظه ثبت شده در المپیک ریو 2016 تا به امروز است. سریع‌ترین مرد جهان؛ در حالی که یک یا حتی دو گام از سایر رقبا جلوتر است با یک پوزخند حیله‌گرانه در حال رسیدن به خط پایان حساس‌ترین و پرهیجان‌ترین مسابقه در بین تمام رویدادهایی است که در بازی‌های المپیک برگزار می‌شود.

گالری عکس: ۱۳ کاری که گلکسی نوت ۷ انجام می‌دهد ولی آیفون نمی‌تواند!

سامسونگ در هفته پیش بهترین گوشی هوشمند خود در سال ۲۰۱۶ را معرفی کرد و در هفته‌های آینده نوبت به آیفون می‌رسد که از مدل هفتم گوشی معروف خود پرده‌برداری کند. وقتی این دو پرچم‌دار را با هم مقایسه می‌کنیم، شاید باورکردنی نباشد اما کارهایی می‌شود با گلکسی نوت ۷ انجام داد که آیفون نمی‌تواند انجام‌شان بدهد.

چگونه بفهمیم یکی از همسایه‌ها به وای‌فای ما وصل شده است + راه‌حل

آیا سرعت اینترنت شما کم شده است؟ آیا در زمان پخش ویدیو سرعت بافر شدن به کندی صورت می‎گیرند؟ آیا برای دانلود کردن یک فایل کوچک هم به مدت زمان زیادی نیاز دارید؟ اگر این‌گونه است ممکن است خبرهای بدی در انتظار شما باشد. احتمالاً یکی از همسایگان شما بدون اطلاع در حال استفاده از شبکه وای‎فای شما است.

به این ۹ دلیل عاشق لینکدین باشید!

مطالعه‌ای که از سوی موسسه ROI Research انجام گرفته است، نشان می‌دهد، 59 درصد پاسخ‌دهندگان، لینکدین را یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی می‌دانند که در آن حساب کاربری دارند. به‌طوری که آن‌ها لینکدین را یکی از مهم‌ترین ابزارهای برندسازی شخصی توصیف کرده‌اند.

 

ایسوس

نظر شما چیست؟