اخبار سازمان نظام صنفی رایانه‌ای
خبرهای نمایشگاه الکامپ در تهران و دیگر استان‌‌ها
الکامپ یکی از بزرگ‌ترین نمایشگاه‌های فناورانه است که هر ساله در شهرهای مختلف ایران برگزار می‌شود. سال گذشته مسئولیت برگزاری این نمایشگاه در سراسر کشور به سازمان نظام صنفی رایانه‌ای سپرده شد و با توجه به تجربه موفق الکامپ بیست‌و‌یکم، امسال هم سازمان نصر متولی برگزاری نمایشگاه الکامپ خواهد بود.

1606683296_1_0.gif

در همین راستا، از روز پنجم مردادماه پیش ثبت‌نام دوره بیست‌و‌دوم الکامپ تهران آغاز و از علاقه‌مندان دعوت شد تا از طریق سایت الکامپ 95 برای پیش ثبت‌نام اقدام کنند. ناصرعلی سعادت، با اشاره به هدف‌گذاری برای حضور حداکثری شرکت‌ها گفت: «با وجود حضور شرکت‌های خارجی و پیش‌بینی استقبال گسترده فعالان فاوا در نمایشگاه امسال، در فضای اختصاص‌یافته به الکامپ هیچ افزایشی نخواهیم داشت. بنابراین شرکت‌ها در مرحله پیش ثبت‌نام متراژ واقعی و موردنیاز خود را درخواست کنند تا امکان حضور تمام فعالان فاوای کشور در الکامپ بیست‌و‌دوم فراهم شود.»

مطلب پیشنهادی

اعلام تاریخ پیش‌ثبت‌نام نمایشگاه الکامپ ۲۲
کار بزرگ‌ترین نمایشگاه آی‌تی ایران کلید خورد

اما ششم مردادماه پانزدهمین نمایشگاه الکامپ و سومین نمایشگاه تلکام استان فارس نیز کار خود را آغاز کردند. رئیس سازمان نصر در مراسم افتتاحیه این دو نمایشگاه عنوان کرد: «موجب افتخار است که چنین رویدادی توسط نهاد مردمی نظام صنفی رایانه‌ای و با همراهی اتحادیه استان برگزار شده است. در سال گذشته این نمایشگاه 2500 متر فضا در اختیار داشت که امسال با رشدی قابل‌توجه به شش هزار متر افزایش یافته است. کسب‌وکارهای نوپا در کنار شرکت‌های قدیمی و بزرگ‌تر استان در این نمایشگاه حضور یافتند و تمام این برنامه‌ریزی‌ها و هماهنگی‌ها ظرف دو ماه به انجام رسیده است.»
همچنین طبق تقویم نمایشگاهی، هفتمین نمایشگاه الکامپ قزوین توسط سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان قزوین و با همکاری شرکت «نشانه» از تاریخ 26 تا 29 مردادماه سال جاری در محل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین برگزار می‌شود. در این نمایشگاه آخرین دستاوردها در زمینه‌های مختلفی چون سخت‌افزار، نرم‌افزار، مشاوره، آموزش، امنیت اطلاعات، اینترنت، اتوماسیون اداری، دوربین‌های مداربسته، بانکداری الکترونیکی، تجهیزات مخابراتی و تلفن همراه ارائه می‌شود. 
در ادامه، دهمین دوره نمایشگاه الکامپ استان گیلان در تاریخ 22 لغایت 26 شهریورماه در محل نمایشگاه بین‌المللی منطقه آزاد اقتصادی انزلی برگزار می‌شود. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر به این سایت یا به دبیرخانه سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان گیلان مراجعه کنند. 

ایسوس

نظر شما چیست؟