مدیر عامل پالار سامانه
دیداری با لادن ملکی در نمایشگاه تلکام 2018
در اولین ویدیو از سری مصاحبه های نمایشگاه تلکام 2018 به سراغ لادن ملکی مدیر پروژه برگزاری نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع مخابرات و اطلاع‌رسانی (تلکام 2018) رفتیم. در ادامه بانو ملکی توضیحات کاملی از اهداف نمایشگاه تلکام 2018 می‌دهد.

1606683296_1_0.gif

با توجه به نقش پراهميت و ارزنده ارتباطات و فناوری اطلاعات در عصر حاضر، و از سوی ديگر جايگاه ويژه ومهم برگزاری نمايشگاه‌های بين المللی در تبادل اطلاعات فنی-بازرگانی و آشنایی صاحبان صنايع و پژوهشگران و دست اندرکاران با آخرين دستاوردهای صنعتی و فناوری روز جهان و همچنين بمنظور معرفی توان  توسعه و پتانسيل کشور در زمينه اين صنعت برگزاری ساليانه نمايشگاه بين المللی صنايع مخابرات و اطلاع رساني– ايران تله كام،  بصورت تخصصی بين المللی از سال 1379 در محل دائمی نمايشگاه‌های بين المللی تهران توسط شركت پالار سامانه،  با همكاری شركت سهامی نمايشگاه‌های ج.ا.ايران و سازمان توسعه تجارت و حمايت وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات، آغاز گرديد و ادامه يافت.

نوزدهمین بين المللی صنايع مخابرات و اطلاع رساني (ايران تله كام 2018) با اخذ مجوز از سازمان توسعه تجارت ايران و با همکاری شرکت سهامی نمايشگاه‌های بين المللی ج.ا.ايران،  توسط شرکت پالار سامانه از تاريخ 11 لغايت 14مهرماه 1397 در محل دائمی نمايشگاههای بين المللی تهران برگزار  می‌شود. 

ایسوس

نظر شما چیست؟