با هدف ایجاد فرصت‌های سرمایه‌‌گذاری در ایران
کنفرانس تخصصی "ایران کانکت ۲۰۱۶" در شهریورماه برگزار می‌شود
"ارتباطات ایران" اولین دروازه بازار و مخابرات ایران برای آشنایی با شرکت‌‌های بین‌المللی که به دنبال سرمایه‌‌گذاری و مشارکت در این بازار هستند است. در همین راستا، قرار است تا به منظور آشنایی شرکت های بین‌المللی با بازار ارتباطات و مخابرات ایران، اولین برنامۀ گردهمایی تخصصی تحت عنوان "ایران کانکت 2016" در روزهای 16 لغایت 17 شهریورماه در هتل اسپیناس‌پالاس تهران برگزار شود. این کنفرانس با میزبانی مشترک Capacity Media، وزارت فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران و شرکت ارتباطات زیرساخت برگزار می‌شود.

1606683296_1_0.gif

اقتصاد ایران یکی از بالاترین نرخ رشد را در میان کشورهای خاورمیانه دارد و با توجه به توسعه پرسرعت فناوری‌های دیجیتالی و موبایل ایران، گفتگو و تبادل نظر میان شرکت‌‌های پیشرو ایرانی و متخصصین بین‌المللی زمینه مناسبی را برای ارتقای فضای کسب‌و‌‌کار داخلی ایجاد می‌کند. کنفرانس "ایران کانکت 2016" به عنوان اولین دروازه ارتباطی بازار مخابرات ایران با بازارهای بین المللی برگزار خواهد شد و فرصت مناسبی است تا مدیران ارشد داخلی درخصوص فرصت‌‌های رشد سرمایه و درآمدها در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات به تبادل نظر و سخنرانی بپردازند.

این گردهمایی همچنین امکان ملاقات میان شرکت‌های مخابراتی و سرمایه‌گذاران بین‌المللی و تمامی صنعت مخابرات ایران را فراهم می‌‌کند. این رویداد یک کنفرانس سطح بالا است که سخنرانان آن را گروهی از برجسته‌ترین مدیران داخلی و بین‌المللی تشکیل می‌دهند. در این کنفرانس به فرصت‌های رشد صنعت ICT ایران نظیر حوزه تلفن‌ همراه، ثابت و بخش‌های مرتبط با اینترنت پرداخته می‌شود. همچنین کنفرانس فرصت مناسبی را برای صنعت مخابرات ایران جهت آشنایی و نشست با شرکت‌های مخابراتی بین‌المللی و همچنین سرمایه‌گذاران خارجی فراهم خواهد کرد.

علاقمندان به حضور در این کنفرانس تخصصی می‌توانند با مراجعه به صفحه ثبت نام سایت ایران‌کانکت 2016 یا ارسال درخواست به نشانی پست الکترونیک bdelshad@supala.com نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند. همچنین شماره تلفن ۰۰۱۴ ۸۸۷۳ برای کسب اطلاعات بیشتر در اختیار علاقمندان می‌باشد. شایان ذکر است که اولین کنفرانس ایران کانکت 2016 در روزهای ۱۶ و ۱۷ شهریورماه جاری در هتل اسپیناس‌پالاس تهران برگزار خواهد شد.

ایسوس

نظر شما چیست؟