علیرضا صیدی در نشست خبری
تعرفه مکالمات تلفن ثابت به دقیقه رُند شد
قرار است که نرخ‌‌های جدید شرکت مخابرات ایران از اول مردادماه سال‌جاری در قبوض مشترکان اعمال شود. در همین راستا، علیرضا صیدی، مدیرعامل شرکت مخابرات استان تهران در نشست خبری با خبرنگاران ضمن اشاره به "رُند شدن" تعرفه مکالمات داخلی شهری زیر 30 ثانیه، به تشریح جزئیات تغییر تعرفه تلفن ثابت پرداخت.

1606683296_1_0.gif

صیدی گفت: "پیش از این تعرفه مکالمات داخل شهری بر اساس ثانیه و با تعرفه هر دقیقه ۳۰ ریال محاسبه می‌شد که اکنون با تعرفه هر دقیقه ۴۵ ریال به دقیقه رُند می‌شود. همچنین مکالمات تلفن ثابت به همراه (تمامی اپراتورهای تلفن همراه) نیز به دقیقه رُند خواهد شد. طبق دستورالعمل جدید وزارت ارتباطات، تماس‌های داخل شهری کم‌تر از ۳۰ ثانیه، به ۳۰ ثانیه رُند شده و معادل هزینه نیم‌دقیقه برای مشترک منظور می‌شود. همچنین تعرفه مکالمات خارج استانی مطابق گذشته دقیقه‌ای ۳۳ ریال است و تغییری در تعرفه و نوع محاسبه اعمال است.

مطلب پیشنهادی

بازی «پوکمون‌گو» در ایران فیلتر شد!
از سوی کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه

مدیرعامل شرکت مخابرات استان تهران از شناسایی مشترکان پرمصرف اینترنت نامحدود مخابرات تهران خبر داد و گفت: "برخی مشترکان اینترنت مخابرات به صورت نامتعارف از این سرویس استفاده می‌کنند و حتی برخی با نصب تجهیزاتی اقدام به دانلود غیرمنصفانه می‌کنند که در نتیجه این کار آنها حق مشترکان دیگر را تضییع می‌کند. به دلیل نوع مصرف این دسته از مشترکان خاص مخابرات برنامه‌هایی را برای جلوگیری از اقدام در نظر گرفته است که هم‌اکنون این مشترکان شناسایی شده‌اند و در حال مذاکره هستیم که با جلب رضایت، آنها را به نوع دیگری از قرارداد سوق دهیم."

به گزارش فارس، علیرضا صیدی خاطرنشان کرد: "این دسته ازمشترکان تا پایان قرارداد و حداکثر یک سال به این شیوه از اینترنت نامحدود مخابرات استفاده خواهند کرد و به دلیل ابلاغ مصوبه جدید به صورت خودکار پس از پایان قرارداد باید در صورت تمایل به ادامه دریافت سرویس از مخابرات به سرویس اینترنت نامحدود با حجم معین تغییر وضعیت دهند. علی‌رغم ابلاغ این مصوبه مخابرات، مشترکان اینترنت نامحدودی که مصرف غیرمنصفانه ندارند را الزام به تغییر وضعیت نمی‌کند."

 

ایسوس

نظر شما چیست؟