همزمان با ریو ۲۰۱۶ در شماره جدید مردادماه
17/05/1395 - 20:19
منتظر پرونده ویژه المپیکی ماهنامه شبکه باشید!
در بازی‌های المپیک امسال واقعیت مجازی در کنار تجهیزات پوشیدنی و دوربین‌های فوق‌العاده قدرتمند سروصدای فراوانی به‌پا خواهند کرد. ماهنامه شبکه به مناسبت این رویداد بزرگ ورزشی، پرونده ویژه شماره مردادماه خود را به فناوری‌های جدید و نوظهور در بازی‌های المپیک ریو ۲۰۱۶ اختصاص داده است.

1606683296_1_0.gif

در این پرونده ویژه به طور مفصل درباره واقعیت مجازی در ریو ۲۰۱۶ و زیرساخت‌های فراهم شده برای آن صحبت می‌شود. واقعیت مجازی برای اولین بار در دنیا به طور سراسری و جهانی برای میلیون‌ها نفر کاربر استریم می‌شود و باید منتظر ماند و دید این اولین تجربه بزرگ واقعیت مجازی چه لذت و پیادمدهایی به همراه دارد. 

اما فقط واقعیت مجازی در ریو ۲۰۱۶ سروصدا نکرده و ده‌ها فناوری دیگر مانند تجهیزات پوشیدنی ورزشکاران، دوربین‌های جدید بسیار دقیق و حساس برای داوران و نیروهای امنیتی، سیستم‌های هوشمند دوران و ناظران مسابقات، مراکزداده و زیرساخت‌های نصل جدید نصب شده، تصویربرداری 4K و موارد دیگر به کار گرفته شده‌اند تا بزرگ‌ترین رویداد ورزشی - سرگرمی دنیا با میلیاردها بیننده را هیجان‌انگیزتر کنند. 

ماهنامه شبکه سعی کرده در یک پرونده ویژه تمام این فناوری‌ها را گردآوری و بررسی کند. شماره مردادماه شبکه تا چند روز دیگر منتشر می‌شود و می‌توانید نسخه PDF آن را از روی سایت شبکه و نسخه کاغذی را از روی کیوسک‌های معتبر سراسر کشور تهیه کنید. 

ایسوس

نظر شما چیست؟