معرفی سایت
با «داتیکان» وکالت خود را بر عهده بگیرید
یافتن یک وکیل زبردست و ماهر کار دشواری است؛ اما اگر قرار باشد خودتان پیگیر مسائل حقوقی خود باشید، موضوع متفاوت می‌شود. "داتیکان" یک موسسه حقوقی پارسی زبان است که برای افزایش اطلاعات عمومی افراد جامعه درخصوص مسائل حقوقی ایجاد شده است. اگر به دنبال یک سایت حقوقی هستید تا از موارد حقوقی و متناسب با موضوع مورد نظر خود آگاه شوید، سایت "داتیکان" با بخش‌های مختلف راهنمای خوبی برای شما خواهد بود.

1606683296_1_0.gif

به گزارش تابناک، قرار است تا در این سایت خدماتی چون اخبار حقوقی، مرجع اسناد حقوقی، دایرکتوری حقوقی، ویکی حقوق و محاسبات آنلاین حقوقی ارائه شود که تاکنون دو بخش اول یعنی اخبار حقوقی و مرجع اسناد حقوقی راه‌اندازی شده است.

- بخش اخبار به صورت تخصصی و ذیلِ هفت سرفصل شامل: تازه‌های قوانین و مقررات، آزمون‌های حقوقی، استخدام حقوقی، تازه‌های نشر حقوقی، رویدادهای حقوقی، همایش‌های حقوقی و حقوق بین‌الملل به صورت تخصصی به ارائه اخبار مختلف حقوقی می پردازد.

با "داتیکان" وکالت خود را بر عهده بگیرید

- بخش مرجع اسناد حقوقی شامل سه بخش بانک دادخواست و شکوائیه، بانک قرارداد و رویه قضایی است. در بانک دادخواست و شکوائیه، نمونه‌ای از کاربردی‌ترین دادخواست‌ها، شکوائیه‌ها، اظهارنامه‌ها، لوایح قضایی و نمونه فرم‌های قضایی به کابران ارائه می‌شود. همچنین در این صفحه و در بخش عریضه نویسی آنلاین امکان سفارش متن درخواستی کاربر وجود دارد. این امکان برای کسانی که از یک طرف توان مالی لازم برای انعقاد قرارداد با یک وکیل دادگستری را ندارند و از طرف دیگر نمی‌خواهند سرنوشت پرونده خود را با متون عریضه‌نویسانی که هیچ دانش حقوقی ندارند به خطر بیندازند، فراهم شده است. کارشناسان حقوقی داتیکان در کوتاه‌ترین زمان ممکن به صورت آنلاین و با صرف هزینه‌­ای اندک متن مورد سفارش را تهیه و ارسال می نمایند.

- در قسمت دیگر بخش اسناد حقوقی با عنوان "بانک قراردادها"، قراردادهای پرکاربرد بارگزاری شده است. همچنین چنانچه کاربران قرارداد مورد نظر را در نمونه قراردادها پیدا نکنند می‌تواند آن را از بخش "سفارش آنلاین قرارداد" سفارش دهند. کارشناسان موسسه حقوقی داتیکان در کوتاه‌ترین زمان و با کمترین هزینه ممکن، بصورت آنلاین قرارداد سفارش داده شده را ارسال می‌کنند.

با "داتیکان" وکالت خود را بر عهده بگیرید

- بخش سوم رویه قضایی است که صفحه اسناد حقوقی را تشکیل می‌دهد. موسسه داتیکان با راه‌اندازی این بخش نیز برای اولین بار در کشور اقدام به ارائه رویه قضایی بصورت آنلاین نموده است. رویه قضایی، صفحه‌ای کاملا حرفه‌ای برای جامعه گسترده حقوقی کشور اعم از قضات، اساتید، وکلا، دانشجویان و دیگر اعضاء پرتعداد آن است. کاربران در این صفحه و در یک فضای گرافیکی ساده و با قابلیت جستجوی کارآمد، به آراءِ متعدد و واقعی صادره از مراجع قضایی و غیر قضایی دسترسی خواهند داشت. ضمن آنکه می‌توانند تحلیل خود را نسبت به آراء صادره به تحلیل‌های موجود اضافه نمایند.

شما می‌توانید با ورود به "سایت حقوقی داتیکان" از خدمات این موسسه حقوقی استفاده کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟