معرفی اپلیکشین‌های حوزه گردشگری
دانلود کنید: مسافرت و ایران‌گردی با اپلیکیشن «همگردی»
اگرچه یک ماه از شروع فصل تابستان و آغاز تعطیلات فرزندان دلبند شما می‌گذرد؛ اما طرح‌ریزی یک سفر به یادماندنی و خاطره‌انگیز به هیچ بهانه‌ای نیاز ندارد. جدای از موضوع سفر، اما آگاهی از مکان مورد انتخاب یکی از الزامات هر سفر چه شهری با برون شهری است. "همگردی" یک اپلیکیشن رایگان بر پایه شبکه اجتماعی است که مجموعه‌ای از جذاب‌ترین مکان‌ها، رویدادها، تخفیف‌ها، شناسایی مکان‌های جذاب شهرها و غیره را در اختیار شما قرار می‌دهد تا بتوانید در سفرهای خود از اطلاعات به اشتراک‌گذاشته شده درخصوص گردشگری و تفریح استفاده کنید.

در ایران به دلیل وجود تعطیلات نوروز و تعطیلات تابستان، زمان‌های آزاد زیادی وجود دارد تا افراد برای اوقات فراغت خود برنامه‌ریزی کنند. یکی از رایج‌ترین گزینه‌های یک سفر خاطره‌انگیز، ایران‌گردی است. اپلیکیشن همگردی یک رسانه بزرگ گردشگری ایران است که می‌تواند همراه خوبی برای همه گردشگران ایرانی باشد.

دانلود کنید: با اپلیکیشن "همگردی" با آگاهی کامل مسافرت کنید

اپلیکیشن همگردی به گونه‌ای ساخته شده تا شما را از مکان‌های دیدنی مطلع سازد. یافتن مکان‌های دیدنی و آگاهی از اطلاعات آن مکان معظلی که مسافران در بسیاری از سفرهای خود با آن روبرو هستند. از همین رو، اپلیکیشن همگردی با گردآوری تعداد زیادی مکان‌های دیدنی به همراه عکس و توضیحات در مورد آنها این معضل را تا حدی مرتفع ساخته است. نکته مثبت در این اپلیکیشن امکان تعامل کاربران با همگردی است به نحوی که آنها می‌توانند نظرات خود را در مورد مکان‌های دیدنی ذکر کنند تا سایر کاربران نیز از آنها استفاده نمایند.

 

دانلود اپلیکیشن "همگردی" برای گوشی‌های اندرویدی از سایت شبکه

 

دانلود اپلیکیشن گردشگری "همگردی" برای گوشی‌های اندرویدی از سایت کافه بازار

 

ایسوس

نظر شما چیست؟