از سوی شرکت «تیام شبکه»:
کتاب «استاندارد کابل‌کشی شبکه‌های رایانه‌ای» منتشر شد
با توجه به اهمیت کابل‌کشی در عملکرد مطلوب شبکه‌های کامپیوتری و همچنین تاکید بر نقش استانداردها و مقررات فنی در نیل به خودکفایی و ارتقای کیفیت برای رعایت حقوق و منافع مصرف‌کنندگان و به منظور توسعه فرهنگ استاندارد و ساماندهی امور، کتاب فناوری اطلاعات «استاندارد کابل‌کشی و شبکه‌های کامپیوتری» با 13 فصل مختلف نظیر «ساختار سامانه کابل‌کشی عمومی» و «عملکرد کابل‌کشی فیبر نوری» و همچنین 11 پیوست با همکاری سه تن از کارشناسان شرکت تیام‌شبکه و دیگر متخصصان صنعت فاوا تدوین و منتشر شد.

1606683296_1_0.gif

امروزه زندگی روزمره ما به گونه‌ای با شبکه و ارتباطات گره خورده که حتی نمی‌توان دنیا را یک لحظه بدون شبکه‌‌های کامپیوتری مجسم کرد. از این رو با بهبود عملکرد، کارایی و عوامل امنیتی، شبکه‌‌ها به شکل قابل توجهی در حال رشد و گسترش هستند و استاندارد، بنیادی است که شبکه‌‌ها بر مبنای آن طراحی و پیاده‌سازی می‌شوند. لذا با توجه به اهمیت موضوع «کابل‌کشی» در ساختمان‌های اداری و خانگی و لزوم به‌کارگیری استانداردها و مقررات فنی، نمایندگانی از شرکت «تیام شبکه» که در کمیسیون شبکه و همچنین جلسات کمیته فنی و ملی استاندارد حضور داشتند، با همکاری و همراهی دیگر متخصصان این صنعت در یک تلاش گسترده و منسجم موفق به همکاری در تهیه استانداردهای مربوط به کابل‌کشی ساختاریافته شدند. 

این استاندارد‌های تدوین شده به صورت یک کتاب جامع و کاربردی با عنوان «استاندارد کابل‌کشی و شبکه‌های کامپیوتری» درآمده که به طور گسترده در اختیار کارشناسان فناوری اطلاعات قرار می‌گیرد. این کتاب ارزشمند با سیزده فصل و 11 پیوست آماده و چاپ شده و خوانندگان در فصل‌های مختلف آن با موضوعاتی چون ساختار سامانه کابل‌کشی عمومی، عملکرد کابل‌کشی متوازن، پیاده‌سازی مرجع کابل‌کشی متوازن، عملکرد کابل‌کشی فیبر نوری، روش‌های محافظت الکتریکی و کابل‌های رابط متوازن آشنا خواهند شد.

علاقه‌مندان به تهیه این کتاب می‌توانند با شرکت تیام شبکه به شماره‌ ۶۶۹۴۲۳۲۳ تماس بگیرند. 

ایسوس

نظر شما چیست؟