در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران صورت گرفت؛
گلکسی‌های نسل هفتم سامسونگ در ایران معرفی شدند+گالری عکس
در مراسمی که روز سه‌شنبه هفدهم فروردین‌ماه در سالن مولوی مرکز همایش‌های برج میلاد تهران به میزبانی شرکت سامسونگ الکترونیکس ایران و مانا پیام برگزار شد، دو گوشی هوشمند Galaxy S7 و Galaxy S7 edge به صورت رسمی معرفی و ورود آنها به بازار ایران به خبرنگاران و نمایندگان نشریات داخلی اعلام شد.

1606683296_1_0.gif

در این مراسم که با حضور اصحاب رسانه و نمایندگان نشریات داخلی برگزار شد، فرناز فرضی مدیر روابط عمومی سامسونگ ایران از تلاش‌ها و زحمات خبرنگاران و تولید‌کنندگان محتوا قدردانی و اظهار امیدواری کرد که در سال جدید، رابطه تنگاتنگ سامسونگ ایران با اصحاب رسانه بیش از پیش تقویت شود.

فرناز فرضی مدیر روابط عمومی سامسونگ ایران

بام سوک هانگ، مدیرعامل جدید دفتر سامسونگ سخنران بعدی این مراسم بود. او از حضور در جمع خانواده رسانه ابراز خشنودی کرد‌و گفت: "آن‌چه من در سامسونگ و بعد از رونمایی محصولات مختلف از جمله گوشی‌های سری S یاد گرفته‌ام، این است که چگونه گوش کنم، روی چه مواردی تمرکز کنم و چه زمانی تصمیمات مهمی بگیرم. سامسونگ نیز به‌عنوان یک شرکت چنین چیزی را آموخته است؛ همان‌طوری که ما از تولیدکنندگان دستگاه‌های تلفن و فکس، به پیشرو بازار گوشی‌های هوشمند تبدیل شده‌ایم. ما همیشه به این متعهد بوده‌ایم که با درک صحیح نیازها، کیفیت زندگی‌ شما را بهبود ببخشیم و شما را به چیزهایی که برایتان مهم است، برسانیم." هانگ از اهمیت بازار ایران برای سامسونگ سخن به میان آورد و گفت: "ایران یکی از مهم‌ترین بازارهای سامسونگ است که در حال حاضر رهبری آن را در اختیار داریم و برای رسیدن به این نقطه راه زیادی را طی کرده‌ایم."

بام سوک هانگ مدیرعامل جدید دفتر سامسونگ ایران

در ادامه علی جعفریه، مدیر ارشد موبایل شرکت سامسونگ ایران سخنان خود را با تمرکز بر روی مبحث "خدمات پس از فروش" آغاز کرد. جعفریه گفت که مسئولیت‌‌های سامسونگ به عنوان رهبر بازار فقط به بازاریابی و عرضه محصولات ختم نمی‌شود و ایجاد بسترهای لازم برای کسب تجارب جدید و شیرین توسط کاربران، از بزرگترین مسئولیت‌‌های ما است. جعفریه به طراحی بسته جدید خدماتی دوگانه برای کاربران گوشی‌های Galaxy S7 و Galaxy S7 edge اشاره نمود و گفت: "هدف ما از ارائه خدمات ویژه VIP این است که کاربران با خیال راحت و بدون هیچ دغدغه‌ای از گوشی خود بیشترین لذت را ببرند. بخش اول این بسته، خدمات صفحه نمایش را در بر می‌گیرد. به همین منظور، تعویض (تعمیر) صفحه نمایش گوشی‌های گلکسی اس 7 و اس 7 اج تا پایان سال 1395 به صورت رایگان انجام شده و فقط دستمزد اپراتوری تعویض دریافت می‌شود." وی ادامه داد که خدمات تعمیر یا تعویض رایگان صفحه نمایش (که بیش از 50 درصد قیمت گوشی را شامل می‌شود) این دو پرچم‌دار به کاربرانی ارائه می‌شود که در فصل بهار (پایان خردادماه سال جاری) نسبت به خرید گوشی‌های گلکسی اس 7 و اس 7 اج اقدام کنند.

علی جعفریه مدیر ارشد بخش موبایل شرکت سامسونگ ایران

جعفریه "خدمات اکسپرس" را بخش دوم سرویس خدماتی جدید سامسونگ اعلام کرد و گفت: "تمامی خریداران گوشی‌های گلکسی اس 7 و اس 7 اج ساکن در شهرهای تهران، اصفهان و مشهد در صورت بروز هر مشکلی حتی خارج از شرایط گارانتی، می‌توانند با مرکز تماس موبایل سامسونگ (شماره ۴۲۱۳۲-۰۲۱) تماس بگیرند تا محصولشان درب منزل دریافت و پس از تعمیر و رفع عیب در درب منزل تحویل بگیرند."
جعفریه در خصوص شرکای تجاری گفت: "در دو نسل قبلی از گوشی‌‌‌های تلفن همراهمان تلاش کردیم که بستر دسترسی مردم به گوشی‌های موبایل در کانال‌های اپراتور را هم فعال کنیم که خوشبختانه این تلاش ادامه دارد و هم‌اکنون با اپراتورهای تلفن همراه در حال پیش بردن این موضوع هستیم. تا این لحظه هنوز طرحی برای ارائه اقساطی این محصولات جدید نهایی نشده است؛ اما در فاز طراحی هستیم  و در صورت رسیدن به جمع‌بندی، به صورت رسمی و از طریق رسانه‌ها مشروح آن را اعلام می‌کنیم؛ ولی در همین لحظه، گلکسی اس 7 با بسته‌های تعرفه‌ای داده و دیتا برای مدت محدود و از طریق کانال‌های اپراتوری (در حال حاضر ایرانسل) قابل دریافت است."

مهسا سرافرازی از کارشناسان بخش موبایل سامسونگ ایران

در ادامه مراسم، مهسا سرافرازی و علیرضا کدخدایی از مسئولان بخش موبایل سامسونگ ایران به تشریح مشخصات و قابلیت‌‌های دو پرچم‌دار جدید سامسونگ پرداختند. بازدید مهمانان از "سالن تجربه نزدیک" بخش پایانی این مراسم بود و خبرنگاران از نزدیک با گوشی‌های Galaxy S7 ،Galaxy S7 edge و دستگاه واقعیت مجازی Gear VR سامسونگ آشنا شدند.

علیرضا کدخدایی مدیر محصول و مشتریان کلیدی موبایل سامسونگ ایران

نگاهی به هفتمین کهکشانی سامسونگ
مهندسان سامسونگ در طراحی دو پرچم‌دار جدید سعی کرده‌اند تا با کاهش حاشیه‌ کنار صفحه نمایش، بیشترین فضا را در اختیار کاربران قرار دهند. همچنین انحنا در پشت این دو محصول باعث شده تا گوشی‌‌ها به راحتی در دست کاربران جای بگیرند. بدنه این دو مدل ترکیبی از فلز و شیشه است که استحکام بالایی را ایجاد می‌کند. شیشه به کار رفته در بخش‌های جلویی و پشتی از سخت‌ترین نوع شیشه (Corning Gorilla Glass 4) بوده و نوع سخت و مستحکم آلومینیوم در ساختار آنها به کار رفته است. گلکسی S7‌ از صفحه‌نمایش 5.1 اینچی سوپر آمولد بهره برده و تصاویر را با تراکم 557 پیکسل در هر اینچ در معرض دید چشمان کاربر قرار می‌دهد.

همچنین مدل S7 edge هم به نمایشگر 5.5 اینچی سوپر آمولد با تراکم 534 پیکسل در هر اینچ مجهز شده است. هر دو صفحه نمایش دارای دقت تصویر 1440x2560 پیکسل بوده و از قابلیت Always-On-Display‌ برخوردارند تا کاربر به صورت مداوم و حتی زمانی که صفحه نمایش خاموش است به ساعت، تاریخ و وضعیت جاری گوشی دسترسی داشته باشد. بدون تردید سامسونگ در بخش دوربین در هر دو مدل سنگ تمام گذاشته است. یک سنسور 12 مگاپیکسلی مجهز به فناوری Dual Pixel (فوکوس سریع)، دوربین اصلی را تشکیل می‌دهد. همچنین دوربین سلفی نیز قادر است تا تصاویری با دقت تصویر 5 مگاپیکسل را برای دوستداران عکس‌‌های سلفی ثبت کند.

گلکسی S7 edge‌سامسونگ

نکته مهم دیگر، افزایش اندازه هر پیکسل به 1.4 میکرومتر است که اجازه نورگیری بیشتر به مقدار 56 درصد را به سلول‌های سنسور دوربین می‌دهد. این بهینه‌سازی در کنار گشودگی فوق‌العاده f1.7 دیافراگم باعث شده تا دوربین هر دو محصول در ثبت تصاویری شارپ و باکیفیت حتی در محیط‌های کم‌نور و تاریک حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشند. در بخش سخت‌افزاری، این دو گوشی هوشمند و زیبا به پردازنده 8 هسته‌ای (4 هسته‌ای Mongoose با فرکانس و 2.15 چهار هسته‌ای کورتکس A53 با فرکانس 1.6گیگاهرتز) مجهز شده‌اند. تراشه گرافیکی آدرنو 530، چهار گیگابایت حافظه رم، 32 و 64 گیگابایت ذخیره‌ساز داخلی و باتری 3000 و 3600 میلی‌آمپری بهترین کیفیت و بازدهی را به کاربران ارمغان خواهند داد. هر دو محصول با برخورداری از گواهینامه IP68‌، مقاومت بسیار بالایی در برابر نفوذ گرد‌و‌غبار دارند و قادرند تا 30 دقیقه را در عمق 1.5 متری آب دوام بیاورند. گلکسی‌‌های نسل هفتم سامسونگ با رنگ‌بندی‌ نقره‌ای تیتانیوم، سفید مرواریدی، طلایی و مشکی اونیکس به زودی در بازارهای داخلی توزیع خواهند شد.

ایسوس

نظر شما چیست؟