شبکه وای‌فای عمومی وایمو
500 نقطه دسترسی به وای‌فای عمومی مبین‌نت
شرکت مبین‌نت گزارش داد شبکه سراسری وای‌فای عمومی وایمو هم‌اکنون بیش از 500 نقطه دسترسی در شهر تهران و کیش دارد. کاربران این شبکه به راحتی می‌توانند با دستگاه‌های مجهز به وای‌فای بدون نیاز به مودم یا سیم‌کارت به وایمو متصل و از اینترنت پرسرعت استفاده کنند.

1606683296_1_0.gif

مبین‌نت اینترنت وای‌فای عمومی خود را در نقاط پر رفت‌وآمد نظیر فرهنگ‌سراها، مانند فرهنگ‌سرای اندیشه، ارسباران و...، پردیس‌های سینمایی مانند پردیس ملت، سراهای محله، دفاتر خدمات الکترونیک شهر، کتابخانه‌ها و... راه‌اندازی کرده است. وایمو علاوه بر شهر تهران در جزیره کیش و مناطق توریستی نظیر اسکله، فرودگاه، کشتی یونانی، کلبه هور، پارک‌ها، مراکز خرید و... فعال است.

اپلیکیشن وایمو به‌منظور سهولت دسترسی کاربران برای مکان‌یابی نقاط تحت‌پوشش روی نقشه، ایجاد شده است. این برنامه با استفاده از GPS دستگاه‌های هوشمند به شما خواهد گفت نزدیک‌ترین نقطه به وایمو نسبت به محل فعلی‌تان در کدام منطقه واقع شده است. البته مسیر دسترسی به آن نیز بر روی نقشه نمایش داده می‌شود.

برای دریافت این برنامه و یا به‌منظور دریافت اطلاعات بیشتر در مورد وای‌فای عمومی مبین‌نت به شما پیشنهاد می‌کنیم به وب‌سایت سرویس وایمو مراجعه کنید. 

ایسوس

نظر شما چیست؟