آموزش دریافت کد کاربری و رمز عبور از سامانه تامین اجتماعی
راهنمای درخواست دفترچه بیمه در سایت تامین اجتماعی - غیر حضوری و آنلاین
بیمه تامین اجتماعی بیشترین تعداد بیمه‌گزار را در کشور دارد. اغلب افراد از شاغل و خانه‌دار تا کودک و بزرگ‌سال، تحت پوشش این بیمه قرار دارند. با توجه به این موضوع تمدید ، تجدید و صدور دفترچه بیمه تامین اجتماعی اهمیت زیادی دارد.در ادامه به روش‌های صدور دفترچه بیمه غیرحضوری تامین اجتماعی و هر اطلاعات دیگری که ضروری است اشاره شده است.

1606683296_1_0.gif

صدور دفترچه بیمه غیر حضوری سازمان تامین اجتماعی

علاوه بر روش سنتی به‌تازگی می‌توان صدور دفترچه بیمه تامین اجتماعی را به روشی آنلاین انجام داد، که می‌توان اطلاعات لازم را وارد کرد و مدارک لازم را آپلود کرد، سپس دفترچه بیمه تامین اجتماعی به روش آنلاین صادر خواهد شد و به دست شما خواهد رسید.

راهنمای درخواست صدور دفترچه بیمه غیر حضوری سازمان تامین اجتماعی

1. ابتدا Google Chrom و یا Mozila Firefox را باز کرده پس از وارد کردن آدرس tamin.tamin.ir و دسترسی به سایت تامین اجتماعی، گزینه درخواست دفترچه بیمه غیرحضوری را انتخاب نمایید..

راهنمای درخواست صدور دفترچه غیر حضوری بیمه تامین اجتماعی

2.در این مرحله‌ی درخواست دفترچه بیمه غیر حضوری باید کد ملی و رمز توسط کاربر مربوطه وارد شود اگر قبلا ثبت نام نکرده اید راهنمای آموزش دریافت کد کاربری و رمز عبور کلیک کنید.

 کد ملی و رمز توسط کاربر

3. منوی خدمات درمانی و دفترچه بیمه: همانطور که در شکل زیر مشخص است این منو شامل گزینه های زیر می باشد که بایستی گزینه درخواست دفترچه بیمه غیر حضوری را انتخاب نمایید.

3. منوی خدمات درمانی و دفترچه :

3. فرم درخواست دفترچه بیمه غیر حضوری: بیمه شده در این فرم میتواند درخواست های دفترچه بیمه خود را مشاهده نمود و به کمک دکمه ” ثبت درخواست جدید ” اقدام به درج درخواست جدید نماید.

3. فرم درخواست دفترچه غیر حضوری

3. فرم درخواست دفترچه غیر حضوری

4. موافقتنامه عضویت و بهره‌برداری از سرویس‌  درخواست دفترچه بیمه غیر حضوری: در صورتیکه برای اولین بار اقدام به ثبت درخوا ست دفترچه بیمه غیر حضوری می نمایید موافقتنامه ای به شکل زیر مشاهده میشود، کافیست پس از مطالعه دقیق آن ، جهت تایید بر روی دکمه ” موافقم ” کلیک نمایید.

4. موافقتنامه عضویت و بهره‌برداری از سرویس‌  درخواست دفترچه غیر حضوری

5. پس از تایید موافقتنامه فرم ثبت درخواست دفترچه بیمه غیر حضوری به شکل زیر مشاهده میشود. بیمه شده می‌بایست پس از تکمیل موارد الزامی در فرم ، جهت تایید اطلاعات بر روی دکمه ” تایید و ثبت درخوا ست ” کلیک نماید.

5. پس از تایید موافقتنامه فرم ثبت درخواست دفترچه غیر حضوری به شکل زیر مشاهده میشود. بیمه شده می‌بایست پس از تکمیل موارد الزامی در فرم ، جهت تایید اطلاعات بر روی دکمه ” تایید و ثبت درخوا ست ” کلیک نماید.

6. بیمه شده پس از تکمیل موارد الزامی در فرم و انتخاب گزینه تایید و ثبت درخوا ست دفترچه بیمه غیر حضوری، کد پیگیری برای وی مشاهده می شود.

6. بیمه شده پس از تکمیل موارد الزامی در فرم و انتخاب گزینه تایید و ثبت درخوا ست دفترچه غیر حضوری، کد پیگیری برای وی مشاهده می شود.

7. مشاهده لیست درخواست های بیمه شده: بیمه شده در این فرم میتواند لیست درخواست‌های دفترچه بیمه غیرحضوری خود را مشاهده نماید. 

7. مشاهده لیست درخواست های بیمه شده 

7. مشاهده لیست درخواست های بیمه شده 

8. مشاهده لیست درخواست ها از قسمت تامین اجتماعی من: برای این منظور بیمه شده کافیست از صفحه نخست بر روی گزینه” تامین اجتماعی من ” کلیک نماید.

8. مشاهده لیست درخواست ها از قسمت تامین اجتماعی من 

9. در این قسمت بیمه شده می تواند از تمامی تعاملات خود با سازمان  تامین اجتماعی مطلع شده و درخواست های ثبت شده خود را رویت و وضعیت آنها را پیگیری نماید.

9. در این قسمت بیمه شده می تواند از تمامی تعاملات خود با سازمان  تامین اجتماعی مطلع شده و درخواست های ثبت شده خود را رویت و وضعیت آنها را پیگیری نماید.

10. گزینه نمایش درخواست: بیمه شده میتواند به کمک این گزینه لیست درخواست های ثبت شده خود را مشاهده نماید.

10. گزینه نمایش درخواست 


خدمات غیرحضوری سازمان تامین اجتماعی

آموزش استعلام و دریافت سابقه بیمه تامین اجتماعی - آنلاین و کد دستوری

راهنمای دریافت اینترنتی فیش حقوقی بازنشستگان در سایت تامین اجتماعی - غیر حضوری و آنلاین

جزییات پرداخت وام بازنشستگان تامین اجتماعی در سال 99

ایسوس

نظر شما چیست؟