به‌همراه راهنمای ورود به اپلیکیشن شاد نسخه اندروید
05/06/1399 - 19:35
دانلود اپلیکیشن شاد برای اندروید- مهر 1400
با تعطیلی مدارس به دلیل شیوع ویروس کرونا، وزارت آموزش و پرورش راه حل های مختلفی را در نظر گرفت تا بتواند آسیب های ناشی از تعطیلی مدارس را به حداقل برساند و دامنه آموزش از راه دور مدارس را گسترش دهد. از همین رو سامانه ای با عنوان شاد را به منظور برگزاری کلاس های مجازی ایجاد کرد. ادامه مطلب به نحوه‌ی دانلود اپلیکیشن شاد نسخه اندروید- مهر 1400 برای دانش آموزان اشاره شده است.

1606683296_1_0.gif

مطلب پیشنهادی

 دانلود شاد برای آیفون- مهر 1400
آموزش مراحل احراز هویت در برنامه شاد آموزش پرورش

مطلب پیشنهادی

آیا مدارس در سال 1400 باز می شوند؟
تصمیم‌گیری در رابطه با زمان بازگشایی مدارس با حضور رئیس جمهور

اپلیکیشن شاد

  • عنوان شاد ، برگرفته از عبارت ” شبکه آموزشی دانش آموزی “ می باشد. پس می توان دریافت که سامانه ای تخصصی برای دانش آموزان و فعالیت های مربوط به آن ها به شمار می آید.
  • در این سامانه آموزش به صورت آنلاین انجام می شود و دانش آموزان موظف هستند در ساعات مقرر ، در کلاس های مجازی شرکت کنند. چنان چه امکان حضور در کلاس های آنلاین برای دانش آموز وجود نداشته باشد ، می تواند از فایل های ذخیره شده آن ها استفاده نماید اما باید این موضوع را با معلم و مدیر مدرسه خود مطرح کند.

دانلود اپلیکیشن شاد برای اندروید از گت اندروید

دانلود اپلیکیشن شاد برای اندروید

دانلود اپلیکیشن شاد برای اندروید از مایکت

دانلود اپلیکیشن شاد برای اندروید از سایت مایکت

دانلود اپلیکیشن شاد برای اندروید از ایران اپ

دانلود اپلیکیشن شاد برای اندروید از ایران اپ

 

ویژگی های اپلیکیشن شاد آموزش و پرورش 

  •  امکان ورود سریع به محیط مجازی مدرسه و احراز هویت خودکار
  • دارا بودن محیطی جذاب، پویا، امن و متناسب با نیازهای آموزشی و احتماعی دانش‌آموزان ایران
  • امنیت بالا – قابلیت ورود دانش آموز، مدیر، معلمان و …

آموزش نصب اپلیکیشن شاد اندروید 

اپلیکیشن شاد برای تمامی مقاطع تحصیلی در دسترس می باشد و مدارس کلاس های درسی خود را از طریق این نرم افزار برگزار می کنند. مخاطبان می بایست نرم افزار مذکور را از طریق نشانی اینترنتی shaddl.medu.ir دانلود کنند و مراحل ثبت نام را طبق راهنمای زیر انجام دهند.

  • اپلیکیشن شاد اندروید را از آدرس shad.medu.ir دانلود کرده و روی دستگاه خود یا والدین نصب کنید.

1. در صفحه اول نصب اپلیکیشن شاد اندروید، گزینه ” ورود به برنامه “ را انتخاب نمایید. 

راهنمای ثبت نام و ورود به گروه های کلاسی دانش آموزان در اپلیکیشن شاد (اندروید)

2. در مرحله بعد نصب برنامه شاد اندروید، شماره تلفن همراه خود را درج کنید و بر روی کلید ورود کلیک نمایید.

2. در مرحله بعد شماره تلفن همراه خود را درج کنید و بر روی کلید ورود کلیک نمایید.

3. لازم است این خط تلفن شما روشن باشد. در این مرحله نصب برنامه شاد اندروید، یک کد فعال سازی برای شماره تلفنی که در مرحله قبل وارد کرده اید ، ارسال می شود. آن را در کادر دوم وارد کنید و دکمه ورود را فشار دهید.

 کد فعال سازی

4. در این مرحله نصب اپلیکیشن شاد اندروید، باید نام و نام خانوادگی خود را ثبت کنید و بر روی علامت تاییدی که در سمت چپ و بالای صفحه وجود دارد ، کلیک نمایید.

4. در این قسمت باید نام و نام خانوادگی خود را ثبت کنید و بر روی علامت تاییدی که در سمت چپ و بالای صفحه وجود دارد ، کلیک نمایید.

5. در صفحه پیام رسان اپلیکیشن شاد اندروید، گزینه اول را که با عنوان ” ورود مدیر / معلم / دانش آموز “ مشخص شده است ، انتخاب نمایید.

5. در صفحه پیام رسان اپلیکیشن شاد ، گزینه اول را که با عنوان ” ورود مدیر / معلم / دانش آموز “ مشخص شده است ، انتخاب نمایید.

6. در این مرحله نصب برنامه شاد اندروید، باید نقش خود را از میان سه گزینه ” مدیر ” ، ” معلم ” و ” دانش آموز “برگزینید.

6. در این مرحله باید نقش خود را از میان سه گزینه ” مدیر ” ، ” معلم ” و ” دانش آموز “برگزینید.

7. پس از ورود در ابتدا نام خود را وارد نمایید. دقت کنید که این نام برای تمامی مخاطبین گروه کلاسی خود در اپلیکیشن شاد اندروید اعم از مدیر، معلم و دوستان نمایش داده می‌شود.

7. پس از ورود در ابتدا نام خود را وارد نمایید. دقت کنید که این نام برای تمامی مخاطبین اعم از مدیر، معلم و دوستان نمایش داده می‌شود.

8. در این مرحله نصب برنامه شاد اندروید، برای دانش آموزان ، پیغامی با محتوای ” دانش آموز گرامی ، شما هم اکنون جهت احراز هویت به سامانه آموزش و پرورش هدایت می شوید. “ نمایش داده می شود. مطابق تصویر ، بر روی لینک ” انجام احراز هویت “ کلیک کنید.

8. سپس برای دانش آموزان ، پیغامی با محتوای ” دانش آموز گرامی ، شما هم اکنون جهت احراز هویت به سامانه آموزش و پرورش هدایت می شوید. “ نمایش داده می شود. مطابق تصویر ، بر روی لینک ” انجام احراز هویت “ کلیک کنید.

9. در این مرحله به سامانه احراز هویت اپلیکیشن شاد اندروید منتقل می شوید که باید اطلاعات خواسته شده را به درستی ثبت کنید و در نهایت گزینه موجود در پایین صفحه با عنوان ” ورود به گروه کلاس من “ را انتخاب کنید.

9. در این مرحله به سامانه احراز هویت اپلیکیشن شاد منتقل می شوید که باید اطلاعات خواسته شده را به درستی ثبت کنید و در نهایت گزینه موجود در پایین صفحه با عنوان ” ورود به گروه کلاس من “ را انتخاب کنید.


سوالات متداول در رابطه با اپلیکیشن شاد

 اتباع خارجی چگونه می توانند وارد اپلیکیشن شاد شوند؟

  • این افراد باید به جای کد ملی، کد هویتی اتباع خود را وارد کنند و نیازی نیست که قسمت های مربوط به اطلاعات شناسنامه ای را تکمیل نمایند.

آیا امکان ذخیره سازی کلاس و محتوای آموزشی در اپلیکیشن شاد وجود دارد؟

  • بله ، تمامی محتوایی که در این سامانه ارائه می شود قابل ذخیره سازی می باشد.

اگر برنامه کلاس های اپلیکیشن شاد با پخش دروس از رسانه ملی تداخل داشت باید چه کرد؟

راه اندازی سامانه شاد ، مانع پخش دروس از تلویزیون نخواهد شد اما اگر ساعت کلاس های این دو با یکدیگر تداخل داشتند چه کار باید کرد؟ آیا برای دانش آموز غیبت محسوب می شود؟

  •  تمامی مدارس موظف هستند ، برنامه آموزشی کلاس هایی که ساعت آن ها با آموزش تلویزیونی تداخل دارند را دانلود کنند و با بارگذاری آن ها در سامانه شاد ، دسترسی را برای تمامی دانش آموزان سهولت ببخشند. در نتیجه می توان گفت برای دانش آموزی غیبت محسوب نمی شود اما او باید در مهلت معینی نسبت به دریافت و مشاهده محتوای آموزشی موجود در شبکه آموزشی دانش آموزی ، اقدام کند.
  • چنان چه تاخیر یا عدم شرکت دانش آموز در کلاس های مجازی از قبل به اطلاع معلم و مدیر رسیده باشد ، برای او غیبت ثبت نمی شود. دانش آموزان باید بدانند که فعالیت های آن ها در فضای مجازی و نیز ارزشیابی هایی که در این مدت انجام شود ، به منزله نمره مستمرشان خواهد بود.

دانلود اپلیکیشن شاد برای اندروید از گت اندروید

دانلود اپلیکیشن شاد برای اندروید

دانلود اپلیکیشن شاد برای اندروید از مایکت

دانلود اپلیکیشن شاد برای اندروید از سایت مایکت

دانلود اپلیکیشن شاد برای اندروید از ایران اپ

دانلود اپلیکیشن شاد برای اندروید از ایران اپ

ایسوس

نظر شما چیست؟