سرپرست سازمان تامین اجتماعی:
01/04/1398 - 19:48
اختصاص 150 میلیارد تومان برای پرداخت وام به بازنشستگان
محمد حسن زدا سرپرست سازمان تأمین اجتماعی اعلام کرد از بانک رفاه درخواست کردیم که ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای پرداخت وام به بازنشستگان اختصاص دهد که در اختیار کانون‌های عالی بازنشستگان است. بین 2 تا 3 میلیون تومان وام بر اساس اولویت‌ها پرداخت خواهد شد. البته تامین این اعتبارات برای ما مشکل است، اما از هیچ تلاشی دریغ نمی کنیم.

1606683296_1_0.gif

محمد حسن زدا سرپرست سازمان تامین اجتماعی درباره پرداخت وام به بازنشستگان گفت: در سال جاری ۱۵۰ میلیارد تومان از طریق بانک رفاه برای پرداخت وام به بازنشستگان اختصاص داده شده که در بازه‌های زمانی ۴ ماهه بر اساس اولویت و حقوق بازنشستگان به آنها تعلق می‌گیرد. سرپرست سازمان تأمین اجتماعی گفت: این اعتبار در اختیار استان‌ها قرار گرفته که بازنشستگان می‌توانند با مراجعه به دفاتر کانون‌های بازنشستگی ثبت نام کنند و با دارا بودن شرایط از این وام بهره مند شوند. وی با اشاره به اینکه ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار بازنشسته تحت پوشش تأمین اجتماعی هستند، اظهار داشت: نمی‌توانیم همزمان به همه این افراد وام ۵ میلیون تومانی پرداخت کنیم به همین دلیل طی ماه‌های مختلف این وام اختصاص پیدا می‌کند.
وی در مورد پرداخت وام به بازنشستگان تأمین اجتماعی گفت: اینگونه نیست که به بازنشستگان کشوری وام پرداخت شود اما بازنشستگان تأمین اجتماعی از این امکان محروم باشند.

ایسوس

نظر شما چیست؟