09/10/1396 - 11:35
10 مطلب پربازدید سایت شبکه در هفته گذشته - از برنامه‌نویسی تا ورزش مغز
در هفته گذشته مطلب «برنامه‌نویس‌های عادی، خوب و عالی چه تفاوت‌هایی با یکدیگر دارند؟» پربازدیدترین مقاله سایت شبکه بود و همانند هفته‌های گذشته مطالب آموزشی و کاربردی در رده بعدی پربازدیدهای سایت شبکه جای گرفتند. در ادامه مروری می‌کنیم بر 10 مطلب پربازدید سایت شبکه در هفته‌ای که گذشت.

1606683296_1_0.gif

برنامه‌نویس‌های عادی، خوب و عالی چه تفاوت‌هایی با یکدیگر دارند؟

هنر و برنامه‌نویسی ممکن است در ظاهر دو مقوله متفاوت از هم باشند، اما زمانی که به خروجی کار یک هنرمند و یک برنامه‌نویس نگاه می‌کنید تشبهات بسیاری را مشاهده می‌کنید. اما موضوع مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که حتا اگر فردی بالاترین مهارت‌های فنی را کسب کرده باشد، لزوما یک برنامه‌نویس یا هنرمند ممتاز نخواهد بود.

ادامه مطلب


5 پیش‌بینی درباره آینده روترهای بی‌سیم در سال 2018

در آستانه ورود به سال 2018 بازار گمانه‌زنی‌ها و پیش‌بینی‌ها درباره فناوری‌های سال جدید داغ است و هر فردی می‌خواهد بداند در سال 2018 شاهد چه محصولات غافلگیرکننده‌ای خواهد بود. پس اجازه بدهید ما هم در حوزه تجهیزات شبکه بی‌سیم و به‌ طور ویژه روترها و توسعه‌دهنده‌های بی‌سیم، پنج فناوری و اتفاق بزرگ را پیش‌بینی کنیم و انتظار داشته باشیم در نمایشگاه CES 2018 شاهد محصولاتی با این قابلیت‌ها باشیم.

ادامه مطلب


نصب همزمان دو تلگرام روی گوشی با اپلیکیشن App Cloner

اگر از آن دسته افرادی هستید که بنا به هر دلیل تمایل دارید در گوشی اندرویدی خود دو تلگرام نصب کنید و به صورت همزمان دو اکانت فعال در آن‌ها داشته باشید، این مقاله اختصاصی را از دست ندهید. انجام این کار با استفاده از برنامه App Cloner امکانپذیر است و در این مقاله قصد داریم به آموزش نحوه انجام آن بپردازیم.

ادامه مطلب


چگونه شبکه وای‌فای خود را عیب یابی کنیم (بخش اول)

حالا دیگر وای‎فای همه جا هست و در هر دستگاهی تعبیه شده است. این فناوری به شکلی نقش اکسیژن را برای دسترسی به اینترنت، استریم رسانه، بازی و هر نوع کار مربوط به شبکه سازی ایفا می‎کند. بنابراین باید همیشه به خوبی کار کند و اگر غیر از این باشد شما به دردسر بزرگی دچار خواهید شد. در این مقاله که به دو بخش تقسیم بندی شده است ما به تعدادی از علل و عوامل رایج که باعث ایجاد مشکلات وای‎فای می‎شوند و چگونگی رفع آنها خواهیم پرداخت.

ادامه مطلب


با این ربات تلگرامی به راحتی ویدیوهای اینستاگرام را دانلود کنید

حتما برای شما هم پیش آمده که ویدیویی را در اینستاگرام می‌بینید و دوست دارید آن را جایی ذخیره کنید تا بتوانید بدون هیچ زحمتی و به صورت آفلاین آن ویدیو را مجددا ببینید؛ اما این امر ممکن نیست، زیرا اینستاگرام گزینه‌ای برای دانلود ویدیوها ندارد.

ادامه مطلب


مشکل کمبود حافظه اصلی کامپیوتر را با این تکنیک حل کنید

اگر شما هم جزء آن گروه از کاربرانی هستید که سامانه رایانه‌ای شما با کمبود مشکل حافظه اصلی روبرو است و به دلایل مختلف نمی‌توانید حافظه اصلی خریداری کنید، نگران نباشید. راهکارهایی که در این مقاله با آن‌ها آشنا خواهید شد به شما کمک می‌کنند مشکل کمبود حافظه را حل کنید.

ادامه مطلب


اگر می‌خواهید از گوشی اندروید خود لذت ببرید حتما از این 15 ماد استفاده کنید

در این مطلب، نگاهی داریم به جالب‌ترین مادهای اندروید که حتما باید از آن‌ها استفاده کنید. مطمئن باشید با این مادها قابلیت‌های تازه و جالبی به‌گوشی اندرویدی خود اضافه می‌کنید. 

ادامه مطلب


چرا ال‌جی وی 30 از آیفون 10 (ایکس) بهتر است؟

شاید شما هم از آن دسته افرادی هستید که با قاطعیت تمام عقیده دارند آیفون 10 یا اصطلاحا آیفون ایکس اپل هم اکنون بهترین گوشی موجود محسوب می‌شود. اما از نظر ما اینطور نیست و گوشی‌های متعددی وجود دارند که در مقایسه با آیفون 10 برتری‌های جالب توجهی خواهند داشت. یکی از این گوشی‌ها ال‌جی وی 30 است. در ادامه این مطلب مشخص می‌کنیم که چرا گوشی ال‌جی وی 30 رقیب جدی برای آیفون 10 اپل محسوب می‌شود! 

ادامه مطلب


چگونه گوشی اندروید خود را از راه دور با ارسال یک پیامک خاموش کنیم

در این مطلب، قصد داریم روشی را به‌شما نشان دهیم که با استفاده از آن می‌توانید اسمارت‌فون اندرویدی را از راه دور و تنها با ارسال یک پیامک خاموش کنید.

ادامه مطلب


ساده‌ترین راهکار برای آن که ذهن خود را قوی‌تر کنید

همه عضلات در باشگاه قویتر نمی‌شوند، بخصوص زمانی که پای عضله مغزی در میان باشد. خبر خوب این است که برای قویتر شدن ذهن لازم نیست که خود را در معرض تمرینات ذهنی خسته‌کننده قرار دهید.

ادامه مطلب

ایسوس

نظر شما چیست؟