02/10/1396 - 12:55
10 مطلب پربازدید سایت شبکه در هفته گذشته - از اینترنت منصفانه تا مجسمه پوشالی
بتازگی طرح تعرفه مصرف اینترنت ADSL از فرم حجمی به غیر حجمی یا به اصطلاح منصفانه تغییر کرده است. بر همین اساس سایت شبکه بررسی تخصصی داشت بر مقایسه طرح جدید اپراتور ها و بهترین طرح در هر محدوده سرعتی که این مطلب پربازدیدترین مطلب هفته گذشته سایت نیز بود. مطالب ترفندهای موبایل و ویندوز و راهنمای خرید موبایل در جایگاه بعدی مطالب پربازدید هفته قرار گرفت

1606683296_1_0.gif

ارزان‌‌ترین سرویس اینترنت ماهانه را کدام شرکت ارایه می‌دهد؟

با به راه افتادن موج تغییرات در دوره وزارت آقای آذر جهرمی، یکی از تحولاتی که صورت گرفته است، تغییر در نظام ارائه خدمات اینترنتی بوده است. این تغییرات موافقان و مخالفان خود را داشته‌اند. شرکت‌های ارایه‌هنده خدمات اینترنتی سرویس‌های تازه خود را ارایه کرده‌اند، در حالی که برای بسیاری از کاربران ابهامات زیادی در مورد قیمت و کم و کیف خدمات ارایه شده وجود دارد. با سایت شبکه همراه شوید تا نگاه دقیق‌تری به قیمت‌های خدمات اینترنتی ارایه شده توسط شرکت‌ها داشته باشیم.

ادامه مطلب


راهنمای خرید: چرا باید با ۸۰۰ هزار تومان گلکسی جی۷ جدید را بخرید؟

اگر بودجه‌ای در حدود 800،000 تومان دارید و در پی خرید یک گوشی میان رده هستید، گزینه‌های متنوعی پیش رویتان قرار دارند. یکی از این گزینه‌ها گوشی گلکسی جی 7 سال 2017 سامسونگ (Samsung Galaxy J7 2017) محسوب می‌شود. ما در این مقاله به دلایلی اشاره می‌کنیم که نشان می‌دهند چرا این اسمارتفون بهترین گوشی در رده قیمتی خود است.

ادامه مطلب


چگونه برای افزایش سرعت اینترنت، DNS پیش‌فرض را به DNS گوگل تغییر دهیم

ما در سایت شبکه راهکارهای زیادی را برای افزایش سرعت اینترنت معرفی کرده‎ایم، و این بار نوبت افزایش سرعت اینترنت به وسیله تغییر DNS پیش فرض خدمات دهنده اینترنت شما به DNS گوگل است.

ادامه مطلب


چگونه دکمه‌های نرم افزاری را به دستگاه اندرویدی اضافه کنیم (بدون نیاز به روت)

احتمالا در بعضی از دستگاه‎های اندروید مشاهده کرده‎اید که در پایین صفحه نمایش دستگاه سه دکمه نرم افزاری لمسی که شبیه دکمه‎های فیزیکی عمل می‎کنند وجود دارد. از خیلی از جهات این کلیدهای نرم افزاری بهتر از نمونه‎های فیزیکی خود عمل می‎کنند، اما این قابلیت روی تمام تلفن‎های اندروید تعبیه نشده است. روشی وجود دارد که با استفاده از آن می‎توانید بدون نیاز به روت کردن این دکمه‎ها را روی نمایشگر دستگاه اندرويد خود اضافه کنید.

ادامه مطلب


روش بسیار ساده و تازه برای حل مشکلات شبکه و اینترنت در ویندوز 10

در این مطلب، نگاهی داریم به نحوه ریست کامل تنظیمات شبکه در ویندوز 10 با استفاده از امکاناتی که در داخل سیستم‌عامل تعبیه شده تا کاربر به‌کمک آن، قادر به‌بازگشت به تنظیمات اصلی باشد. 

ادامه مطلب


تمام اطلاعات را به راحتی به گوشی جدید اندرویدی منتقل کنید

خرید گوشی جدید همیشه هیجان‌انگیز است اما تصور این‌که تمام اطلاعات خود را باید از گوشی قدیمی به گوشی جدید جابه‌جا کنید می‌تواند کلافه‌کننده باشد. قاعدتا، نمی‌توانید آن همه اطلاعات را فراموش کنید و از طرف دیگر، کپی و پیست ساده هم جواب‌گو نخواهد بود. در اینجا، به‌شما نشان می‌دهیم که چگونه و به‌سادگی همه اطلاعات را از گوشی قدیمی به‌جدید منتقل کنید.

ادامه مطلب


راهنمای خرید: بهترین گوشی‌ها برای عکسبرداری سلفی 

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که به عکسبرداری سلفی علاقه زیادی دارند، توصیه می‌کنیم این مقاله اختصاصی را از دست ندهید. در این مقاله قصد داریم بهترین گوشی‌های هوشمند فعلی موجود در بازار با دوربین سلفی قدرتمند را خدمتتان معرفی کنیم. 

ادامه مطلب


دو ترفند عالی برای بازیابی فایل‌های مهم از اندروید روت شده

در این مقاله، قصد داریم شما را با دو روش کاربردی و ساده برای بازیابی عکس‌ها و فیلم‌های پاک شده از روی گوشی اندروید آشنا کنیم. البته، توجه داشته باشید که این دو روش مخصوص گوشی‌هایی است که روت شده هستند.

ادامه مطلب


 

حیوانات غول‌پیکر پوشالی در برنج‌زارهای شمال ژاپن +  ویدیو

پاییز، در بسیار از نقاط دنیا فصل برداشت محصول است؛ در اغلب کشورها و جوامع، برداشت محصول، از دیرباز با مراسم و آیین‌هایی همراه بوده است. در شمال ژاپن جشنواره هنر وارا (Wara) هر سال همزمان با فصل برداشت برنج، در سپتامبر یا اکتبر برگزار می‌شود. در این جشنواره کشاورزان و علاقمندان و دانشجویان با استفاده از کاه برنج تندیس‌های پوشالی بسیار زیبایی می‌آفرینند.

ادامه مطلب


اگر نمی‌توانید تمرکز کنید، شاید به یکی از این ۷ دلیل باشد

برای کارآفرینان، مدیران و بسیاری از افراد پرمشغله با برنامه‌های کاری سنگین و لیست وظایف پر و پیمان، هیچ چیز ناامیدکننده‌تر از این نیست که وقت برای کار کردن داشته باشند، اما به خاطر حواس‌پرتی و عدم تمرکز نتوانند هیچ کاری را انجام ‌دهند. اگر حالتان را بهتر می‌کند، باید بدانید که موقعیت شما اصلاً منحصر به فرد نیست: به گفته یک محقق کانادایی، یک ذهن متوسط در هنگام کار، حتی کاری به سادگی خواندن، 15 تا 20 درصد مواقع از موضوع منحرف می‌شود.

ادامه مطلب

 

ایسوس

نظر شما چیست؟