20/08/1396 - 11:35
10 مطلب پربازدید سایت شبکه - از ترفند تلگرام تا هک مغز!
در هفته گذشته مطلب " اگر مشترک تلگرام هستید؛ حتما این 4 ترفند را یاد بگیرید! " پربازدیدترین مقاله سایت شبکه بود و مقالات راهنمای خرید و مقایسه گوشی، آموزش کاربردی و موفقیت از دیگر پربازدیدهای سایت شبکه بودند. در ادامه مروری می‌کنیم بر 10 مطلب پربازدید سایت شبکه در هفته سوم آبان‌ماه.

اگر مشترک تلگرام هستید؛ حتما این 4 ترفند را یاد بگیرید!

در میان اپلیکیشن‌های پیام رسانی که این روزها در گوشی موبایل می‌بینیم، تلگرام یکی از محبوب‌ترین آن‌هاست. این اپلیکیشن توسط دو برادر روسی برنامه نویس طراحی شد و در سال 2013 در اختیار کاربران موبایل قرار گرفت. در این مطلب چهار مقاله در زمینه ترفندهای مختلف تلگرام گردآوری کرده‌ایم. با سایت شبکه همراه باشید.


بهترین گوشی‌های جایگزین برای آیفون 8 پلاس 

اپل امسال از آیفون 8 پلاس در کنار دو آیفون دیگر که آیفون 8 و آیفون 10 نام دارند رونمایی کرد، اما آیا خرید آیفون 8 پلاس بهترین انتخابی خواهد بود که یک کاربر می‌تواند انجام دهد؟ به نظر ما اینطور نیست و گوشی‌های باکیفیت دیگری وجود دارند که به مراتب از آیفون 8 پلاس محصولات بهترین هستند و می‌توانند جایگزین خوبی برای این اسمارتفون باشند. با سایت شبکه همراه باشید.


از استانداردهای وای‌فای IEEE 802.11 چه می‌دانید؟

ارتباطات وایرلس برای کامپیوترها به‌خوبی در بین کاربران جا باز کرده و تقریبا تمام لپ‌تاپ‌های جدید به فناوری وای‌فای مجهز هستند. از بین تمام راه‌کارهایی که برای آن ارائه شده استاندارد IEEE 802.11 که غالبا وای‌فای هم نامیده می‌شود تبدیل به‌یک استاندارد رایج و محبوب شده است. در این مقاله، سعی داریم شما را بیشتر با این استاندارد آشنا کنیم.


چگونه یک دیسک نجات در ویندوز 10 ایجاد و از آن استفاده کنیم؟

ویندوز 10 به شما اجازه می‌دهد یک درایو بازیابی روی یک حافظه فلش یا یک دیسک نجات روی دی‌وی‌دی ایجاد کرده و هر زمان سیستم شما دچار مشکل شد یا در نظر داشتید کامپیوتر خود را به نقطه بازگشت خاصی بازگردانید از آن استفاده کنید.


راهنمای خرید بهترین گوشی‌ با قیمت بالاتر از 2.5 میلیون (آبان 96)

اگر بودجه شما برای خرید گوشی از مرز 2.5 میلیون تومان عبور می‌کند، گزینه‌های خرید متعدد و بسیار باکیفیتی پیش رویتان قرار خواهند داشت. در ادامه این مقاله قصد داریم 8 مورد از این اسمارتفون‌ها را به شما معرفی کنیم. بنابراین با سایت شبکه همراه باشید.


روش‌های هک کردن مغز که باعث می‌شود هوشمندانه‌تر فکر کنید

 

وقتی اولین کامپیوتر خود را خریدم، از یک معلم خواستم که نحوه کار کردن با آن را به من بیاموزد، اما قبل از آن معلم گفتن دستورالعمل‌ها را به پایان برساند، انگشتان من روی صفحه کلید بود و دکمه‌ها را فشار می‌دادم و می¬خواستم بدانم دکمه‌ها چه کاری انجام می‌دهند. معلم کمی ترسیده بود چون ممکن بود کامپیوتر من فریز شود، اما به من گفت تو هکر به دنیا آمده¬ای. من خندیم و از این حرف او خوشحال شدم.


این سایت عکس‌های بی‌کیفیت را شفاف می‌کند

ما در بسیاری از فیلم‌ها و مجموعه‌های تلویزیونی شاهد بوده‌ایم که متخصصان از طریق یکسری حرکات جادویی موفق شده‌اند تصاویر ماتی که شبیه به پازل‌ها هستند را به شکل عجیبی شفاف و روشن کنند. در حالی که بسیاری تصور می‌کنند چنین کارهایی تنها در فیلم‌ها قابل انجام است، اما به نظر می‌رسد این کارها ریشه در واقعیت دارند و حتا کاربران عادی نیز می‌توانند چنین کاری را انجام دهند.


چگونه می‌توانیم به‌طور خودکار فضای اشغال شده در ویندوز 10 را آزاد کنیم؟

در ویندوز 10، مایکروسافت یک ویژگی کوچک اما کاربردی برای آزادسازی فضای ذخیره‌سازی در اختیار کاربران قرار داده است. این ویژگی کاربردی Storage Sense نام دارد.


مقایسه تصویری آیفون X، گلکسی S8 و گلکسی S8 پلاس

به نظر شما تفاوت‌های آیفون X اپل، گلکسی S8 و گلکسی S8 پلاس سامسونگ در چه مواردی خلاصه می‌شود؟ شما خرید کدام گوشی را به دو گوشی دیگر ترجیح می‌دهید؟ در این مقاله ما قصد داریم به مقایسه تصویری سه گوشی نام برده شده بپردازیم. بنابراین با سایت شبکه همراه باشید.


برای موفقیت ایده لازم است نه مدرک!

در گذشته داشتن مدرک دانشگاهی یک بلیط برنده و تامین کننده‌ی جایگاه و موفقیت‌های بزرگ بود، اما در این دوران از کسب و کار، مدرک دانشگاهی به تدریج اهمیت و ارزش خود را از دست داده و ایده، توانایی یادگیری و اشتیاق به پیشرفت جای آن را گرفته است. درادامه دلایل صحت این گفته را برایتان بازگو می‌کنیم همچنین به بررسی رمزهای موفقیت کارآفرینانی که تحصیلات دانشگاهی نداشته‌اند و یا ترک تحصیل کرده‌اند می‌پردازیم.

ایسوس

نظر شما چیست؟