تلگرام
18/08/1396 - 13:05
اگر مشترک تلگرام هستید؛ حتما این 4 ترفند را یاد بگیرید!
در میان اپلیکیشن‌های پیام رسانی که این روزها در گوشی موبایل می‌بینیم، تلگرام یکی از محبوب‌ترین آن‌هاست. این اپلیکیشن توسط دو برادر روسی برنامه نویس طراحی شد و در سال 2013 در اختیار کاربران موبایل قرار گرفت. در این مطلب چندین مقاله در زمینه ترفندهای مختلف تلگرام گردآوری کرده‌ایم. با سایت شبکه همراه باشید.

1606683296_1_0.gif

در این مطلب مقالاتی مجزا را در زمینه "ترفندهای مختلف تلگرام" گردآوری کردیم. روی تیتر دلخواهتان کلیک کنید تا مقاله مورد نظر باز شود


این مطلب در تاریخ 1 فروردین 96 بروز شد و 1 ترفند دیگر به این مجموعه اضافه شد

چگونه ویدیوهای اینستاگرام را به‌سادگی در تلگرام دانلود کنیم؟

در این مطلب راهی بسیار ساده و بدون نیاز به هیچ اپلیکیشن واسط برای دانلود ویدیو های اینستاگرام در پیام رسان تلگرام را آموزش خواهیم داد.

ادامه مطلب


ترفند: چندین اکانت تلگرام فقط با یک گوشی اندروید!

تا حالا به‌این فکر کرده‌اید که روی یک گوشی اندرویدی دو اکانت تلگرام داشته باشید؟ با این روش فوق‌العاده، می‌توانید دو یا چند اکانت تلگرام روی یک گوشی اندرویدی داشته باشید.
ادامه مطلب


تلگرام 4.4 با قابلیت اشتراک‌گذاری زنده موقعیت مکانی منتشر شد

ساعاتی پیش آپدیت جدیدی برای تلگرام منتشر شد که به موجب آن چندین قابلیت جالب و نو به این مسنجر محبوب اضافه شده‌اند. یکی از این قابلیت‌های جدید لایو لوکیشن (Live Location) نام دارد که امکان اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی به صورت زنده را فراهم می‌کند. با سایت شبکه همراه باشید.
ادامه مطلب


آموزش تصویری نحوه قفل‌گذاری روی تلگرام

تلگرام قابلیتی تحت عنوان "Passcode Lock" را ارائه می‌کند که به موجب آن شما می‌توانید اپلیکیشن تلگرام را قفل‌گذاری کنید. در این شرایط هر زمان که فردی نسبت به اجرای اپلیکیشن تلگرام در گوشی شما اقدم کند، می‌بایست برای ورود به آن رمز عبوری که تعیین کرده بودید را وارد نماید. با سایت شبکه همراه باشید.
ادامه مطلب


چگونه برای دسکتاپ تلگرام تم بسازیم؟ (آموزش تصویری)

تلگرام به تازگی آپدیت عمده‌ای را برای دسکتاپ تلگرام (Telegram Desktop) منتشر کرده است که قابلیت‌های جالبی را به این برنامه کاربردی و پیام‌رسان اضافه می‌کند. یکی از این قابلیت‌های جدید مربوط به پشتیبانی دسکتاپ تلگرام از تم و امکان ساختن تم برای آن می‌شود. اگر تمایل دارید که برای دسکتاپ تلگرام خود تم اختصاصی بسازید، در این مقاله آموزش نحوه انجام این عمل را خدمتتان ارائه می‌کنیم.
ادامه مطلب


این مطلب در تاریخ 20 آبان 96 بروز شد و 3 ترفند دیگر به این مجموعه اضافه شد


آموزش تغییر رنگ چراغ LED اعلان برای مخاطب خاص در تلگرام

اگر تبلت یا گوشی اندرویدی شما از چراغ LED نوتیفیکیشن بهره می‌برد، می‌توانید رنگ آن را در ازای دریافت پیام از سوی مخاطبین خاص تلگرام تغییر دهید. با سایت شبکه همراه باشید تا نحوه انجام این کار را به شما عزیزان آموزش دهیم.

ادامه مطلب


آموزش خواندن پیام تلگرام بدون متوجه‌شدن فرستنده پیام

در یک سال اخیر، تلگرام به یکی از پرمخاطب‌ترین پیام‌رسان‌ها به ویژه در ایران تبدیل شده است. محبوبیت تلگرام به حدی افزایش یافته که کاربران تمایلی به استفاده از سرویس‌های پیامکی اپراتورهای تلفن همراه نشان نمی‌دهند. مانند تمامی نرم‌افزارها، تلگرام هم دارای راز و رموزی است. بدون شک برای شما بارها اتفاق افتاده که دوست داشتید پیامی را بخوانید؛ اما مایل نبودید که فرستنده از خواندن پیام توسط شما مطلع شود. با این ترفند می‌توانید بدون اطلاع فرستنده، پیام او را بخوانید.

ادامه مطلب


از بین رفتن خودکار عکس ها در آپدیت جدید تلگرام

در آپدیت جدید تلگرام قابلیت حذف خودکار عکس‌ها و ویدیوها در مکالمات دونفره اضافه شد.

ادامه مطلب


این مطلب در تاریخ 22 آبان 96 بروز شد و 3 ترفند دیگر به این مجموعه اضافه شد


آیا فرد دیگری هم به اکانت تلگرام شما وصل است؟

شاید برای شما هم این سؤال پیش آمده باشد: آیا این امکان وجود دارد که فرد ناشناسی به اکانت تلگرام شما وصل شود و بدون اینکه از این مسئله مطلع شوید، پیام‌هایتان را مطالعه کند؟ اگرچه نمی‌توانیم به طور قطع بگوییم که این مسئله امکانپذیر نیست، اما شما با استفاده از یک ترفند ساده می‌توانید از بروز این مسئله جلوگیری کنید! 
ادامه مطلب


از این پس در تلگرام ایمیل های خود را چک کنید + آموزش

تلگرام با معرفی ربات جدیدی برای چک کردن جیمیل کار را بسیار راحت کرده است. اگر روزانه زیاد ایمیل‌هایتان را چک می‌کنید و باید سریع به آن‌ها پاسخ‌ دهید کافیست این ربات کاربردی را در تلگرام خود نصب کنید تا راحت‌تر از همیشه نامه‌هایتان را چک کنید
 ادامه مطلب


معرفی ربات تلگرام؛ تبدیل موزیک به وُیس با ربات Mp3Toolsbot

اگر اهل دانلود و ارسال موزیک از طریق تلگرام هستید، ربات Mp3Toolsbot یکی از ربات‌هایی است که توصیه می‌کنیم حتما آن را در اکانت خود فعال کنید. با استفاده از این ربات مجموعه‌ای از قابلیت‌ها همچون امکان برش فایل موزیک، تغییر مشخصات آن، تغییر عکس کاور آهنگ و از همه مهم‌تر امکان تبدیل موزیک به ویس فراهم می‌شود. 
ادامه مطلب


این مطلب در تاریخ 27 آبان 96 بروز شد و 1 ترفند دیگر به این مجموعه اضافه شد


چگونه در تلگرام پیام‌ها را ذخیره کنیم

در نسخه جدید تلگرام 4.5، ذخیره پیام ها بسیار ساده و کارآمد شده است. در ادامه نحوه استفاده از این قابلیت جدید را توضیح خواهیم داد.

ادامه مطلب


این مطلب در تاریخ 18 آذر 96 بروز شد و 1 ترفند دیگر به این مجموعه اضافه شد


با روش جدید مدیریت دانلودها در تلگرام 4.6 آشنا شوید!

روش جدیدی که در تلگرام 4.6 ارائه شده به مراتب از روش پیشین کاربردی‌تر و دقیق‌تر خواهد بود. در ادامه این مطلب به طور دقیق شما را با نحوه مدیریت دانلودها در تلگرام 4.6 آشنا خواهیم کرد. 

ادامه مطلب


این مطلب در تاریخ 22 آذر 96 بروز شد و 1 ترفند دیگر به این مجموعه اضافه شد


با این ترفند ساده از پر شدن حافظه تلگرام جلوگیری کنید!

اگر شما هم از آن دسته کاربرانی هستید که در بازه‌های زمانی مختلف با مشکل باز نشدن عکس و فیلم در تلگرام رو به رو می‌شوند، این مقاله اختصاصی را از دست ندهید. دلیل باز نشدن عکس و فیلم در تلگرام با پر شدن، یا به عبارت بهتر زیاد شدن حجم اطلاعات ذخیره شده در حافظه این برنامه ارتباط مستقیم دارد.

ادامه مطلب


این مطلب در تاریخ 27 آبان 96 بروز شد و 1 ترفند دیگر به این مجموعه اضافه شد


نصب همزمان دو تلگرام روی گوشی با اپلیکیشن App Cloner

اگر از آن دسته افرادی هستید که بنا به هر دلیل تمایل دارید در گوشی اندرویدی خود دو تلگرام نصب کنید و به صورت همزمان دو اکانت فعال در آن‌ها داشته باشید، این مقاله اختصاصی را از دست ندهید. انجام این کار با استفاده از برنامه App Cloner امکانپذیر است و در این مقاله قصد داریم به آموزش نحوه انجام آن بپردازیم.

ادامه مطلب


این مطلب در تاریخ 2 دی‌ماه 96 بروز شد و 1 ترفند دیگر به این مجموعه اضافه شد


با این ربات تلگرامی به راحتی ویدیوهای اینستاگرام را دانلود کنید

 

حتما برای شما هم پیش آمده که ویدیویی را در اینستاگرام می‌بینید و دوست دارید آن را جایی ذخیره کنید تا بتوانید بدون هیچ زحمتی و به صورت آفلاین آن ویدیو را مجددا ببینید؛ اما این امر ممکن نیست، زیرا اینستاگرام گزینه‌ای برای دانلود ویدیوها ندارد.

ادامه مطلب


این مطلب در تاریخ 9 دی‌ماه 96 بروز شد و 2 ترفند دیگر به این مجموعه اضافه شد


چگونه زنگ هشدار یک مخاطب خاص را در تلگرام تغییر دهیم؟

اگر چند مخاطب خاص در تلگرام دارید که پیام‌هایشان برایتان مهم هستند، می‌توانید شیوه نمایش و ارائه نوتیفیکیشن یا همان اعلان پیام‌های این افراد را شخصی‌سازی کنید. بدین ترتیب هر زمان که این افراد از طریق تلگرام به شما پیام بدهند، یک نوتیفیکیشن خاص و متفاوت توسط گوشی ارائه می‌شود و شما بدین ترتیب می‌توانید متوجه شوید که پیام دریافتی از سوی مخاطب خاص شماست!

ادامه مطلب


آموزش اشتراک گذاری مخاطبین در تلگرام

تلگرام این امکان را فراهم کرده که کاربران بتوانند مخاطبین خاص مورد نظرشان را به راحتی با یکدیگر اشتراک گذاری کنند. اشتراک گذاری مخاطبین در تلگرام هم می‌تواند از لیست مخاطبین خود تلگرام و هم از لیست مخاطبین ذخیره شده در گوشی همراه انجام شود.

ادامه مطلب


این مطلب در تاریخ 10 دی‌ماه 96 بروز شد و 1 ترفند دیگر به این مجموعه اضافه شد


چگونه در آپدیت جدید تلگرام همزمان چند اکانت داشته باشیم؟

در جدیدترین آپدیت تلگرام (نسخه 4.7) امکان افزودن چند اکانت به این پیام رسان افزوده شد. تا پیش از این برای داشتن 2 اکانت تلگرام ناچار به نصب اپ‌های شخص ثالث بودیم که برخی از آنان امنیت هم نداشت. در ادامه نحوه افزودن اکانت‌های جدید به تلگرام را آموزش می‌دهیم.

 

ادامه مطلب

این مطلب در تاریخ 14 بهمن‌ماه 96 بروز شد و 1 ترفند دیگر به این مجموعه اضافه شد


چگونه ویدئوها را در تلگرام با حجم کم و به صورت گیف ارسال کنیم؟

شاید شما هم مثل خیلی از کاربران دیگر تلگرام از این مسئله مطلع نباشید که می‌توانید ویدئوها را در این پیام رسان به فایل گیف (GIF) تبدیل کرده و با حجم بسیار ناچیزتر نسبت به نسخه اصلی برای دوستانتان ارسال کنید. در ادامه این مقاله قصد داریم به آموزش نحوه تبدیل ویدئو به گیف در تلگرام و ارسال آن برای دیگران بپردازیم.

ادامه مطلب

این مطلب در تاریخ 18 بهمن‌ماه 96 بروز شد و 1 ترفند دیگر به این مجموعه اضافه شد

 


نسخه جدید تلگرام 4.8 با قابلیت استریم ویدیو و حالت شب

در آپدیت جدید تلگرام قابلیت استریم ویدیو و موزیک، حالت شب خودکار و لاگین در سایت‌ها به کمک تلگرام به این پیام رسان محبوب اضافه شده است.

ادامه مطلب

این مطلب در تاریخ  19 بهمن‌ماه 96 بروز شد و 1 ترفند دیگر به این مجموعه اضافه شد


چگونه اطلاعات یک صفحه خاص اینستاگرام را در تلگرام دانلود کنیم

اگر مشترک اینستاگرام هستید حتما علاوه بر دوستان خود در چندین صفحه مورد علاقه‌تان هم عضویت دارید. تا حالا شده که بخواهید تصاویر و ویدیوها یا حتی استوری خاصی را دانلود کنید و داشته باشید؟

ادامه مطلب

این مطلب در تاریخ  26 بهمن‌ماه 96 بروز شد و 1 ترفند دیگر به این مجموعه اضافه شد


دنبال آهنگ خاصی می‌گردید؟ در تلگرام گوش کنید + آموزش

احتمالا بارها برای شما هم پیش آمده است که به دنبال یک آهنگ خاص گشته‌اید و آن را پیدا نکرده‌اید. در این مطلب قصد داریم شما را با یک ربات تلگرامی آشنا کنیم که کار شما را آسان کرده است.

ادامه مطلب

این مطلب در تاریخ  29 بهمن‌ماه 96 بروز شد و 1 ترفند دیگر به این مجموعه اضافه شد


در تلگرام فال حافظ بگیرید و گشتی در دیوان اشعار بزرگان بزنید

اگر از آن دسته افرادی هستید که به ادبیات کلاسیک علاقه دارید، می‌دانید که حمل دیوان‌های شاعران قدیمی و به همراه داشتن آن‌ها کار چندان ساده‌ای نیست. البته امروزه به لطف اینترنت می‌توان در هر لحظه و در هر مکانی که به اینترنت دسترسی دارید، اشعار مورد علاقه خود را پیدا کنید.

ادامه مطلب


این مطلب در تاریخ 28 اسفند 96 بروز شد و 2 ترفند دیگر به این مجموعه اضافه شد

چگونه با استفاده از تلگرام متن یک عکس را به نوشته تبدیل کنیم؟

اگر به دنبال یک راه حل ساده برای تبدیل متن یک عکس به نوشته هستید، در این مطلب استفاده از یک بات تلگرام را به شما آموزش می دهیم.

ادامه مطلب

چگونه از طریق ربات تلگرام استخدام شویم و کسب درآمد کنیم؟

اگر به دنبال کار می‌گردید یا در فکر فرصت‌های شغلی بهتر و کسب درآمد بیشتر هستید، در ادامه یک راه ساده برای پیدا کردن بهترین گزینه برای حرفه‌تان و در نهایت استخدام از طریق پیام رسان تلگرام را آموزش می‌دهیم.

ادامه مطلب

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟