افراد موفق، کسب و کار موفق
 برای موفقیت ایده لازم است نه مدرک!
در گذشته داشتن مدرک دانشگاهی یک بلیط برنده و تامین کننده‌ی جایگاه و موفقیت‌های بزرگ بود، اما در این دوران از کسب و کار، مدرک دانشگاهی به تدریج اهمیت و ارزش خود را از دست داده و ایده، توانایی یادگیری و اشتیاق به پیشرفت جای آن را گرفته است. درادامه دلایل صحت این گفته را برایتان بازگو می‌کنیم همچنین به بررسی رمزهای موفقیت کارآفرینانی که تحصیلات دانشگاهی نداشته‌اند و یا ترک تحصیل کرده‌اند می‌پردازیم. با شبکه همراه باشیذ.

در این مطلب شش مقاله مجزا را در زمینه " عدم نیاز به مدرک دانشگاهی برای موفقیت" گردآوری کردیم. روی تیتر دلخواهتان کلیک کنید تا مقاله مورد نظر باز شود.


7 دلیل برای این که کسب درآمد بالا نیاز به تحصیلات دانشگاهی ندارد

مدارک دانشگاهی کمی وجود دارند که می‌توانند مسیر کسب درآمدهای هنگفت را هموار کنند. این اتفاق ممکن است بیافتد، اما شما می‌توانید بدون رفتن به دانشگاه هم درآمد بالایی داشته باشید. هدف این مقاله این نیست که شما را از تحصیل منصرف کند؛ بلکه می‌خواهد بگوید طی کردن مسیر موفقیت، لزوما با بالا رفتن از پله‌های دانشگاه میسر نمی‌شود و خارج از آن هم می توان به اهداف بلند رسید، کما اینکه بسیاری رسیدند.


معروف‌ترین ترک‌تحصیل‌کرده‌ها در عرصه فناوری و تجارت

همان طور که می‌دانید که یکی از راه‌های ترقی افراد و پیمودن مسیر موفقیت، کسب تحصیلات عالیه است. اما در این میان هستند کسانی که ثابت کرده‌اند بدون تحصیلات عالیه هم می‌توان به موفقیت‌های بزرگ و چشمگیر رسید. البته نمی‌توان منکر تلاش و کوشش و شوق و اشتیاق این افراد در رسیدن به هدفشان شد، تلاشی که توانسته تا حد زیادی نداشتن تحصیلات عالیه را در آنان جبران نماید.


۷ درس آموزنده از یک کارآفرین ۷ ساله

آیا هنوز منتظر لحظه مناسبی هستید که کار خود را به عنوان یک کارآفرین آغاز کنید؟ اگر نجنبید ممکن است جدیدترین نسل از شما عبور کند و جلو بزند.


۱۰ رمز موفقیت کارآفرینان از زبان جوان‌ترین میلیاردر دنیا

مارک زاکربرگ جوانترین میلیاردر این کره خاکی است که شبکه اجتماعی فیس‌بوک که هم اکنون ماهانه بیش از یک میلیارد کاربر فعال دارد را راه‌اندازی کرد. وی رئیس و مدیر اجرایی فیس‌بوک است و ثروت وی در ماه جولای 2015، حدود 38.6 میلیارد دلار تخمین زده شده است. وی به واسطه ماموریت اجتماعی که بر دوش خود احساس می‌کند، سعی دارد مردم جهان را به یکدیگر پیوند دهد.


میلیونر 18 ساله‌ای که به دانش‌آموزان قدرت فناوری را می‌آموزد!

جیلن بلدسو یک پسر 18 ساله آمریکایی آفریقایی است که با وجود فقر که همان نیز باعث انگیزه و سخت‌کوشی او شد، توانست شرکتی را راه‌اندازی کند که میلیاردها دلار ارزش دارد و حال قصد دارد نوجوانان دیگر را به این مسیر ترغیب نماید.


۱۰ رمز موفقیت کارآفرینان از زبان ثروتمندترین مرد دنیا

بیل گیتس موفق‌ترین و ثروتمندترین فرد نسل خود است. اما مهم‌تر از آن؛ او با کمک‌های خیریه سخاوتمندانه‌اش، تلاش بی‌‌وقفه‌ای را برای بهبود زندگی و جلوگیری از مرگ و میر انسان‌ها انجام داده است. نام او دائماً به عنوان ثروتمندترین مرد جهان در فهرست فوربس قرار می‌گیرد. وی یکی از شناخته‌شده‌ترین کارآفرینان در انقلاب رایانه‌های شخصی است. او پس از بازنشستگی از سمت مدیرعاملی شرکت مایکروسافت، تمام وقتش را در بنیاد بیل و ملیندا گیتس صرف کارهای انسان دوستانه نموده است.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟